![]() |
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 |
Autor: Frank Luna | |
Format: eBook | |
Cena: 64.50 zł (-64.50%) | |
![]() |
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 |
Autor: Frank Luna | |
Format: Druk | |
Cena: 129.00 zł | |
![]() |
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows |
Autor: Wayne Freeze | |
Format: Druk | |
Cena: 52.00 zł | |
![]() |
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym |
Autor: Kelly Dempski | |
Format: Druk | |
Cena: 79.00 zł | |
![]() |
Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia |
Autor: Julio Sanchez, Maria Canton | |
Format: Druk | |
Cena: 99.00 zł | |
![]() |
Aplikacje Direct3D |
Autor: Robert Krupiński | |
Format: Druk | |
Cena: 33.00 zł | |