Podręcznik

Helion Bestsellery

Python. Machine learning i deep learning. Biblioteki scikit-learn i TensorFlow 2. Wydanie III
  • Autor: Sebastian Raschka, Vahid Mirjalili
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 119.00 71.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328370012
  • ISBN: 978-83-283-7001-2
Dodaj Python. Machine learning i deep learning. Biblioteki scikit-learn i TensorFlow 2. Wydanie III do koszyka

Helion Książka Dnia

Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
  • Autor: Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
  • Zniżka: 30%
  • Cena: 39.90 27.93 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328372153
  • ISBN: 978-83-283-7215-3
Dodaj Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II do koszyka

Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj - Cinema 4D

Cinema 4D

Autor: Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj

Format: eBook

Data wydania: 2013-06-07

Stron: 488

Dostawa: 0,00 zł

Wysyłka w 24h

Cena: 47.40 zł
Zniżka: 31.60%



Książka opisuje
polską wersję programu.



Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w produkcjach filmowych czy grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych.

Książka Cinema 4D wprowadzi Cię w arkana tego środowiska graficznego oraz zaprezentuje sposoby używania narzędzi wchodzących w jego skład. Bez zbędnej teorii, za to z pomocą wielu bardzo praktycznych przykładów, autorzy przedstawiają metody i techniki wykorzystywane przy budowaniu, oświetlaniu oraz teksturowaniu różnego rodzaju obiektów i scen, z którymi na co dzień mają do czynienia profesjonalni graficy, projektanci, dekoratorzy i architekci.

  • Przegląd środowiska pracy grafika i dostępnych narzędzi
  • Podstawy tworzenia i edytowania obiektów oraz scen
  • Metody wykorzystywane w modelowaniu precyzyjnym
  • Tworzenie materiałów i ich używanie
  • Modelowanie z wykorzystaniem obiektów NURBS
  • Operacje tworzenia i edycji splajnów
  • Sposoby oświetlania obiektów i scen
  • Tworzenie animacji i ustawianie kamer
  • Renderowanie obrazów statycznych i animacji

Wkrocz w wirtualny świat 3D z realną wiedzą i prawdziwymi umiejętnościami!

Cena: 47.40 zł
Zniżka: 31.60%

Content of the second tab.

Powrót do strony głównej księgarni

Please publish modules in offcanvas position.