Helion Bestsellery

Spring. Wstęp do programowania aplikacji
  • Autor: Paweł Kamiński
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 99.00 64.35 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328909243
  • ISBN: 978-83-289-0924-3
Dodaj Spring. Wstęp do programowania aplikacji do koszyka

Helion Książka Dnia

Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
  • Autor: Kyle Gallatin, Chris Albon
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 89.00 44.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328908116
  • ISBN: 978-83-289-0811-6
Dodaj Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II do koszyka

Język C++. Pierwsze starcie

Język C++. Pierwsze starcie
 
Autor: Zbigniew Koza

Format: , stron: 288, oprawa: miękka
Data wydania: 2008-04-08

Zobacz więcej w helion.pl

 

Autor: Zbigniew Koza
ISBN: 83-246-1481-8
Format: , stron: 288

Data wydania: 04/2008
Cena książki: 39.00 zł

Poznaj tajniki programowania w C++

  • Jak skonstruowany jest program w języku C++?
  • Na czym polega programowanie obiektowe?
  • Jak korzystać z bibliotek?

C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Stosowany jest zarówno przez profesjonalistów, jak i hobbystów. Wszyscy jego użytkownicy doceniają elastyczność, ogromne możliwości i szybkość działania napisanych w nim programów. Ogromną zaletą C++ jest to, że nie wymusza na programistach stosowania określonego stylu programowania. Z racji swoich możliwości jest to język bardzo złożony, a efektywne programowanie w nim wymaga poznania wielu technik i pojęć oraz umiejętności wykorzystania tej wiedzy w praktyce.

Książka "C++. Pierwsze starcie" to podręcznik, dzięki któremu opanujesz zasady programowania w tym języku i zdobędziesz solidne podstawy do dalszego rozwijania swoich umiejętności. Znajdziesz w niej opis aktualnego standardu C++ oraz omówienia narzędzi programistycznych i bibliotek. Poznasz elementy języka, zasady programowania obiektowego i tworzenia złożonych aplikacji. Przeczytasz o szablonach, bibliotece STL i obsłudze błędów. Dowiesz się, jak stosować biblioteki przy tworzeniu aplikacji dla systemów Windows i Linux.

  • Struktura programu w C++
  • Elementy języka
  • Korzystanie z funkcji
  • Programowanie obiektowe
  • Dynamiczne struktury danych
  • Stosowanie bibliotek
  • Szablony
  • Biblioteka STL
  • Obsługa błędów

Zrób pierwszy krok na drodze do profesjonalnego tworzenia oprogramowania.

Zobacz więcej w helion.pl

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.