Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III

Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III
 
Autor: Bjarne Stroustrup

Format: 164x239, stron: 1088, oprawa: twarda
Data wydania: 2020-03-24

Zobacz więcej w helion.pl

 

Autor: Bjarne Stroustrup
ISBN: 978-83-283-6312-0
Format: 164x239, stron: 1088
oprawa twarda

Data wydania: 03/2020
Cena książki: 149.00 zł

Zaczerpnij wiedzę o C++ od samego twórcy języka!

  • Jak zacząć pracę w zintegrowanym środowisku programistycznym?
  • Jak profesjonalnie tworzyć programy użytkowe?
  • Jak korzystać z biblioteki graficznego interfejsu użytkownika?

Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.

Książka Programowanie w C++. Teoria i praktyka zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie. Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia. Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.

  • Techniki programistyczne
  • Infrastruktura algorytmiczna
  • Biblioteka standardowa C++
  • Instrukcje sterujące i obsługa błędów
  • Implementacja i wykorzystanie funkcji
  • Kontrola typów
  • Interfejsy klas
  • Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia
  • Projektowanie klas graficznych
  • Wektory i pamięć wolna
  • Kontenery i iteratory
  • Programowanie systemów wbudowanych
  • Makra

Wykorzystaj wiedzę Bjarne Stroustrupa i pisz profesjonalne programy w C++!

Zobacz więcej w helion.pl

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.