Helion Bestsellery

Sztuczna inteligencja od podstaw
  • Autor: Feliks Kurp
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 49.00 31.85 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788383221236
  • ISBN: 978-83-8322-123-6
Dodaj Sztuczna inteligencja od podstaw do koszyka

Helion Książka Dnia

GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
  • Autor: Błażej Witkowski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 77.00 38.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393516
  • ISBN: 978-83-283-9351-6
Dodaj GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II do koszyka

Java. Tworzenie gier

Java. Tworzenie gier
 
Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe

Format: B5, stron: 784, oprawa: miękka
Data wydania: 2004-07-22

Zobacz więcej w helion.pl

 

Autorzy: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe
ISBN: 83-7361-411-7
Format: B5, stron: 784

Data wydania: 07/2004
Cena książki: 119.00 zł

Wykorzystaj do tworzenia gier
najpopularniejszy język programowania ery internetu

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet -- czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania, wśród których brakowało jednak twórców gier i aplikacji "rozrywkowych". Dotychczas w Javie tworzono jedynie proste układanki, gry karciane i łamigłówki lub nieśmiertelne aplety typu "padający śnieg", które przez długi czas straszyły nas z przeglądarek internetowych. Czas na zmianę! Wykorzystaj swoje umiejętności programowania w Javie, sięgnij po wiadomości zawarte w tej książce i napisz prawdziwą grę -- z grafiką, inteligentnymi przeciwnikami, wydajnym silnikiem 3D wspomaganym sprzętowo i przestrzennym dźwiękiem.

"Java. Tworzenie gier" to książka o programowaniu gier, na jaką czekałeś. Zawiera zarówno opis podstawowych mechanizmów używanych w grach, jak i szczegółowe omówienie zaawansowanych technik. Dowiesz się, jak wykorzystać platformę Java 1.4 do tworzenia szybkich, pełnoekranowych gier akcji, przygodówek i trójwymiarowych strzelanek. Nauczysz się tworzyć wspomaganą sprzętowo grafikę, algorytmy sztucznej inteligencji i znajdowania drogi, realistyczne efekty dźwiękowe i mechanizmy obsługi gry dla wielu graczy.

  • Algorytmy wyświetlania grafiki 2D
  • Tworzenie interfejsu użytkownika z wykorzystaniem komponentów Swing
  • Programowanie efektów dźwiękowych działających w czasie rzeczywistym
  • Klient i serwer gry wieloosobowej
  • Wyświetlanie grafiki 3D
  • Mapowanie tekstur i symulacja oświetlenia
  • Drzewa BSP
  • Algorytmy detekcji kolizji i wykrywania drogi
  • Sztuczna inteligencja i tworzenie botów
  • Zapisywanie stanu gry
  • Optymalizacja kodu
  • System sterowania grą

Udowodnij "fachowcom" krytykującym szybkość Javy, że nie mają racji. Napisz wspaniałą grę w Javie. W tej książce znajdziesz wszystkie wiadomości, które są do tego niezbędne.

Zobacz więcej w helion.pl

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.