Helion Bestsellery

Odkryj dzieła inżynierów. Ilustrowany przewodnik terenowy po infrastrukturze technicznej
  • Autor: Grady Hillhouse
  • Zniżka: 34%
  • Cena: 59.90 38.94 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328910089
  • ISBN: 978-83-289-1008-9
Dodaj Odkryj dzieła inżynierów. Ilustrowany przewodnik terenowy po infrastrukturze technicznej do koszyka

Helion Książka Dnia

Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
  • Autor: Kyle Gallatin, Chris Albon
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 89.00 44.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328908116
  • ISBN: 978-83-289-0811-6
Dodaj Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II do koszyka

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III
 
Autor: Marcin Lis

Format: A5, stron: 224, oprawa: miękka
Data wydania: 2011-03-25

Zobacz więcej w helion.pl

 

Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-246-2785-1
Format: A5, stron: 224

Data wydania: 03/2011

Obudź się! Czas na Javę!

  • Poznaj podstawowe zasady programowania
  • Dowiedz się, jak tworzyć aplikacje i aplety
  • Opanuj podstawy tworzenia programów z graficznym interfejsem

Java, jeden z najpopularniejszych dziś obiektowych języków programowania, ma całe mnóstwo zalet. Jest funkcjonalna, świetnie skonstruowana i łatwa do zastosowania przy programowaniu różnego typu urządzeń. Te cechy sprawiają, że wielu programistów nie wyobraża sobie codziennej pracy bez używania tego języka - przy tworzeniu apletów na strony WWW, programów działających w telefonach komórkowych czy rozbudowanych aplikacji dla komputerów osobistych i serwerów. Java na dobre zadomowiła się w globalnej sieci, więc najwyższy czas poznać chociaż jej podstawy!

Z książką "Java. Ćwiczenia praktyczne " nie będzie to wcale takie trudne. Znajdziesz tu najważniejsze informacje o tym języku i niezbędnych narzędziach, omówienie zmiennych, operatorów i funkcji oraz wyjaśnienie zastosowania tablic. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, do czego służą obiekty i klasy, jak zapewnić obsługę błędów i wyjątków oraz jak wykonywać operacje wejścia-wyjścia. Nauczysz się odróżniać aplet od aplikacji, zapewnisz interakcję programu z użytkownikiem i stworzysz aplikacje z interfejsem graficznym. Każde z tych zagadnień będziesz mógł od razu przećwiczyć, a ćwiczenia te zagwarantują Ci dogłębne, praktyczne zrozumienie działania poszczególnych fragmentów kodu.

  • Programowanie w Javie
  • Zmienne, operatory i instrukcje
  • Tablice
  • Obiekty i klasy
  • Obsługa błędów i wyjątki
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Aplety
  • Interakcja z użytkownikiem
  • Aplikacje z interfejsem graficznym
  • Grafika i komponenty

Java - na pewno Ci się spodoba!

Zobacz więcej w helion.pl

 

 

Please publish modules in offcanvas position.