Helion Bestsellery

Czarne dziury. Klucz do zrozumienia Wszechświata
  • Autor: Brian Cox, Jeff Forshaw
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 59.00 38.35 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328902374
  • ISBN: 978-83-289-0237-4
Dodaj Czarne dziury. Klucz do zrozumienia Wszechświata do koszyka

Helion Książka Dnia

GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
  • Autor: Błażej Witkowski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 77.00 38.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393516
  • ISBN: 978-83-283-9351-6
Dodaj GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II do koszyka

Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV

Java. Praktyczny kurs. Wydanie IV
 
Autor: Marcin Lis

Format: 158x235, stron: 424, oprawa: miękka
Data wydania: 2015-02-09

Zobacz więcej w helion.pl

 

Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-246-9663-5
Format: 158x235, stron: 424

Data wydania: 02/2015

To Java, nie sen!

  • Instrukcje języka i programowanie obiektowe, czyli co trzeba wiedzieć, by zacząć programować w Javie
  • Wyjątki i system wejścia–wyjścia, czyli jak zapobiegać problemom i przetwarzać dane
  • Kontenery i aplikacje, czyli gdzie przechowywać dane i jak tworzyć programy

Znajomość Javy, jako jednego z najpopularniejszych języków programowania na świecie, to dziś obowiązek każdego programisty. Na nic nie zdadzą się wykręty, że przecież można inaczej — pamiętaj, Java jest wszędzie! Dlatego jeśli masz ambicje zająć się programowaniem albo szybko nauczyć się podstaw nowego języka, natychmiast musisz zaopatrzyć się w tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć składnię i logikę Javy, a także opanować polecenia, byś mógł szybko rozpocząć samodzielną pracę w tym języku.

Z książki dowiesz się, jak zainstalować Javę i jakie narzędzia będą Ci potrzebne. Odkryjesz podstawowe zasady pisania programów, z uwzględnieniem obiektowego charakteru tego języka, nauczysz się stosować instrukcje i odpowiednie typy danych, a także wykorzystywać deklaracje, klasy i metody. Kolejne rozdziały wskażą Ci, do czego służą pętle, tablice i operatory. Zanim się obejrzysz, będziesz już umiał dokonywać konwersji typów, używać konstruktorów i zagnieżdżać klasy, a stąd już tylko krok do tworzenia apletów i aplikacji. Przekonaj się, jak szybko możesz poznać Javę — wystarczy seria konkretnych ćwiczeń, a Twoje umiejętności poszybują w górę!

  • Krótka historia Javy, narzędzia i wersje
  • Struktura programu, kompilacja i wykonanie
  • Podstawy obiektowości, typy danych, komentarze, deklaracje i przypisania
  • Wyprowadzanie danych na ekran i operacje na zmiennych
  • Instrukcje if...else, break i continue, switch i operator warunkowy
  • Pętle, podstawowe operacje na tablicach i tablice wielowymiarowe
  • Klasy, pola, metody, argumenty i przeciążanie metod
  • Konstruktory, klasy potomne, specyfikatory dostępu i pakiety
  • Przesłanianie metod, składowe statyczne, klasy i składowe finalne, blok try...catch
  • Konwersje typów, rzutowanie obiektów, klasy abstrakcyjne i tworzenie interfejsów
  • Rodzaje klas wewnętrznych, dziedziczenie, klasy anonimowe i zagnieżdżone
  • Standardowe wejście i wyjście, system plików, operacje na plikach
  • Kontenery, typy uogólnione, podstawy apletów
  • Kroje pisma (fonty) i kolory, grafika, dźwięki i obsługa myszy
  • Tworzenie aplikacji i komponenty

Napisz swój pierwszy program w Javie!

Zobacz więcej w helion.pl

 

 

Please publish modules in offcanvas position.