Helion Bestsellery

Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
  • Autor: Aurélien Géron
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 179.00 107.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788383224237
  • ISBN: 978-83-8322-423-7
Dodaj Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III do koszyka

Helion Książka Dnia

Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
  • Autor: Kyle Gallatin, Chris Albon
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 89.00 44.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328908116
  • ISBN: 978-83-289-0811-6
Dodaj Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II do koszyka

Myśl w języku Java! Nauka programowania. Wydanie II

Myśl w języku Java! Nauka programowania. Wydanie II
 
Autor: Allen B. Downey, Chris Mayfield

Format: 168x237, stron: 312, oprawa: miękka
Data wydania: 2020-11-16

Zobacz więcej w helion.pl

 

Autorzy: Allen B. Downey, Chris Mayfield
ISBN: 978-83-283-6719-7
Format: 168x237, stron: 312

Data wydania: 11/2020
Cena książki: 69.00 zł

Java jest językiem dojrzałym i jednocześnie bardzo nowoczesnym. Skupiona wokół niego społeczność cały czas dynamicznie go rozwija, sprawiając, że wszechstronność i innowacyjność Javy budzi podziw. Jest to też język idealny do nauki programowania - początkujący programiści, którzy wybierają Javę jako swój pierwszy język, w naturalny sposób nabierają dobrych nawyków, dzięki czemu później stosowanie się do najlepszych praktyk programistycznych nie sprawia im problemu. Ważne jest tylko, aby wraz z nauką programowania adept sztuki tworzenia kodu przyswoił choćby najważniejsze prawidła informatyki. Pozwala to uniknąć w przyszłości wielu kłopotów z niewydajnym, niezrozumiałym i trudnym do utrzymania kodem.

Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla początkujących, dzięki któremu zdobędziesz solidne podstawy informatyki i programowania w Javie. Wyjaśniono tu szereg skomplikowanych tematów, rozłożonych na mniejsze zagadnienia, z których każde zostało opatrzone zrozumiałymi przykładami. Książka zawiera mnóstwo ćwiczeń, które sprawią, że zaczniesz kreatywnie podchodzić do programowania, a odkrywanie relacji między danymi wejścia i wyjścia, klasami, metodami i obiektami przyniesie Ci prawdziwą satysfakcję. Duży nacisk położono na właściwe słownictwo i... właśnie tworzenie programów. Zapoznasz się więc z różnymi strategiami projektowania, pisania, testowania i debugowania programów. Liczne przykłady kodu, ćwiczenia, podsumowania, porady i wskazówki stanowią wspaniałe uzupełnienie prezentowanych treści.

W tej książce między innymi:

  • podstawowe koncepcje programowania
  • zmienne, wartości, zarządzanie pamięcią, operacje wejścia-wyjścia
  • operacje logiczne, pętle i referencje
  • obiekty, tablice, klasy i ich projektowanie
  • konstruktory, interfejsy, detektory zdarzeń

Zobacz więcej w helion.pl

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.