Podręcznik

Helion Bestsellery

Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • Autor: Kevin D. Mitnick (Author), William L. Simon (Author), Steve Wozniak (Foreword)
  • Zniżka: 30%
  • Cena: 44.90 31.43 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328331372
  • ISBN: 978-83-283-3137-2
Dodaj Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II do koszyka

Helion Książka Dnia

Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku
  • Autor: Marcin Pytlik
  • Zniżka: 30%
  • Cena: 39.90 27.93 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328367661
  • ISBN: 978-83-283-6766-1
Dodaj Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku do koszyka

Agnieszka Dejnaka - CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

Format: Druk

Data wydania: 2002-12-11

Stron: 192

Dostawa: 0,00 zł

Wysyłka w 24h

Cena: 49.00 zł



Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:

  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

 

Cena: 49.00 zł

Content of the second tab.

Powrót do strony głównej księgarni

Please publish modules in offcanvas position.