Podręcznik

Helion Bestsellery

Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
  • Autor: Robert C. Martin
  • Zniżka: 30%
  • Cena: 39.90 27.93 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328331310
  • ISBN: 978-83-283-3131-0
Dodaj Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów do koszyka

Helion Książka Dnia

Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku
  • Autor: Marcin Pytlik
  • Zniżka: 30%
  • Cena: 39.90 27.93 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328367661
  • ISBN: 978-83-283-6766-1
Dodaj Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku do koszyka

Jill Dyche - CRM. Relacje z klientami

CRM. Relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

Format: Druk

Data wydania: 2002-07-03

Stron: 272

Dostawa: 0,00 zł

Wysyłka w 24h

Cena: 50.00 zł



Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.

Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.

Cena: 50.00 zł

Content of the second tab.

Powrót do strony głównej księgarni

Please publish modules in offcanvas position.