Helion Bestsellery

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista
  • Autor: Jolanta Pokorska
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 67.00 40.20 zł
  • Marka: Helion edukacja
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328360075
  • ISBN: 978-83-283-6007-5
Dodaj Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista do koszyka

Helion Książka Dnia

Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki
  • Autor: James Leyte-Vidal
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 59.90 29.95 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328922228
  • ISBN: 978-83-289-2222-8
Dodaj Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki do koszyka

ImageData.colorSpace

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ ImageData() ]

ImageData.colorSpace

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Przykłady: 

<script>

window.onload = () => {

const szer = 600;
const wys = 600;

const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d", { colorSpace: "display-p3" , willReadFrequently: true });

ctx.fillStyle = "color(display-p3 0.5 0 0)";
ctx.fillRect(0, 0, 100, 100);

const obrazX = ctx.getImageData(0, 0, 10, 10);
console.log(obrazX.colorSpace); // display-p3

const obrazY = ctx.getImageData(0, 0, 10, 10, { colorSpace: "srgb" });
console.log(obrazY.colorSpace); // srgb

const arr = new Uint8ClampedArray(10_000);

// Wypełnij tablicę wartościami RGBA
for (let i = 0; i < arr.length; i += 4) {
arr[i + 0] = 250; // R
arr[i + 1] = 100; // G
arr[i + 2] = 0; // B
arr[i + 3] = 255; // A
}

// Zainicjuj nowy obiekt ImageData
let obraz = new ImageData(arr, 50);

// Narysuj dane obrazu na canvas
ctx.putImageData(obraz, 100, 100);

const obraz2 = ctx.createImageData(100, 100);
// Uint8ClampedArray[40000] length=40000
for (let i = 0; i < obraz2.data.length; i += 4) {
let x = ((i % 400) / 400) * 255;
let y = (Math.ceil(i / 400) / 100) * 255;

obraz2.data[i + 0] = x; // R
obraz2.data[i + 1] = y; // G
obraz2.data[i + 2] = 255 - x; // B
obraz2.data[i + 3] = 255; // A
}

ctx.putImageData(obraz2, 200, 200);

return;

};

</script>

<canvas id="canvas" width="500" height="300"></canvas>

 

  

Opis:
Właściwość ImageData.colorSpace do odczytu ImageData.colorSpace to ciąg znaków wskazujący przestrzeń kolorów danych obrazu. Przestrzeń kolorów można ustawić podczas ImageData inicjalizacji za pomocą ImageData() konstruktora lub createImageData() metody. Wartość ta właściwość może przyjmować następujące wartości: "srgb" reprezentującą przestrzeń barw sRGB. "display-p3" reprezentujący przestrzeń kolorów display-p3.

Zobacz też:
canvas createImageData() - Tworzy nowy, pusty ImageData obiekt o określonych wymiarach

 

Please publish modules in offcanvas position.