Helion Bestsellery

Django 5. Praktyczne tworzenie aplikacji internetowych w Pythonie. Wydanie V
  • Autor: Antonio Melé
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 149.00 89.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328918825
  • ISBN: 978-83-289-1882-5
Dodaj Django 5. Praktyczne tworzenie aplikacji internetowych w Pythonie. Wydanie V do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

ImageData.colorSpace

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ ImageData() ]

ImageData.colorSpace

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Przykłady: 

<script>

window.onload = () => {

const szer = 600;
const wys = 600;

const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d", { colorSpace: "display-p3" , willReadFrequently: true });

ctx.fillStyle = "color(display-p3 0.5 0 0)";
ctx.fillRect(0, 0, 100, 100);

const obrazX = ctx.getImageData(0, 0, 10, 10);
console.log(obrazX.colorSpace); // display-p3

const obrazY = ctx.getImageData(0, 0, 10, 10, { colorSpace: "srgb" });
console.log(obrazY.colorSpace); // srgb

const arr = new Uint8ClampedArray(10_000);

// Wypełnij tablicę wartościami RGBA
for (let i = 0; i < arr.length; i += 4) {
arr[i + 0] = 250; // R
arr[i + 1] = 100; // G
arr[i + 2] = 0; // B
arr[i + 3] = 255; // A
}

// Zainicjuj nowy obiekt ImageData
let obraz = new ImageData(arr, 50);

// Narysuj dane obrazu na canvas
ctx.putImageData(obraz, 100, 100);

const obraz2 = ctx.createImageData(100, 100);
// Uint8ClampedArray[40000] length=40000
for (let i = 0; i < obraz2.data.length; i += 4) {
let x = ((i % 400) / 400) * 255;
let y = (Math.ceil(i / 400) / 100) * 255;

obraz2.data[i + 0] = x; // R
obraz2.data[i + 1] = y; // G
obraz2.data[i + 2] = 255 - x; // B
obraz2.data[i + 3] = 255; // A
}

ctx.putImageData(obraz2, 200, 200);

return;

};

</script>

<canvas id="canvas" width="500" height="300"></canvas>

 

  

Opis:
Właściwość ImageData.colorSpace do odczytu ImageData.colorSpace to ciąg znaków wskazujący przestrzeń kolorów danych obrazu. Przestrzeń kolorów można ustawić podczas ImageData inicjalizacji za pomocą ImageData() konstruktora lub createImageData() metody. Wartość ta właściwość może przyjmować następujące wartości: "srgb" reprezentującą przestrzeń barw sRGB. "display-p3" reprezentujący przestrzeń kolorów display-p3.

Zobacz też:
canvas createImageData() - Tworzy nowy, pusty ImageData obiekt o określonych wymiarach

 

Please publish modules in offcanvas position.