Helion Bestsellery

Komunikacja z AI. Dla początkujących
  • Autor: Katarzyna Majzel-Pośpiech
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 49.00 31.85 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328912724
  • ISBN: 978-83-289-1272-4
Dodaj Komunikacja z AI. Dla początkujących do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

W

[ Leksykon ] [ JavaScript ]

W

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

  

Array.with() - Metoda Array() zwraca nową tablicę z elementem o podanym indeksie zastąpionym przez podaną wartość

canvas wordSpacing - Odstępy między wyrazami. Domyślna wartość: 0px

document write() - Metoda bezpośrednio zamieszcza tekst w dokumencie html
document writeln() - Metoda bezpośrednio zamieszcza tekst w dokumencie html, dodatkowo daje znak nowej linii

HTMLCanvasElement() width - szerokość integer height HTML atrybut elementu <canvas> 
HTMLCanvasElement() webglcontextcreationerror - jest uruchamiane, jeśli nie jest w stanie utworzyć WebGLRenderingContext
HTMLCanvasElement() webglcontextlost - jest uruchamiane, jeśli wykryje, że bufor rysowania WebGLRenderingContext został utracony
HTMLCanvasElement() webglcontextrestored - jest uruchamiane, jeśli przywróci bufor rysowania dla WebGL

ImageBitmap() width - tylko do odczytu ImageBitmap.width zwraca szerokość obiektu w pikselach CSS

ImageData.width - Reprezentujący rzeczywistą szerokość w pikselach pliku ImageData

OffscreenCanvas.width - szerokość płótna poza ekranem

Promise.withResolvers() - Metoda zwraca obiekt zawierający nowy Promise obiekt i dwie funkcje { promise, resolve, reject }

TextMetrics width - zwraca szerokość tekstu tego pola śródliniowego w pikselach CSS

WebGL activeTexture() - metoda określa, która jednostka tekstury ma być aktywna
WebGL attachShader() - dołącza fragment lub wierzchołek WebGLShader do pliku WebGLProgram
WebGL bindAttribLocation() - wiąże ogólny indeks wierzchołków ze zmienną atrybutu
WebGL bindBuffer() - wiąże dany element WebGLBuffer z celem
WebGL bindFramebuffer() - wiąże określony element docelowy WebGLFramebuffer
WebGL bindRenderbuffer() - wiąże dany element WebGLRenderbuffer z celem
WebGL bindTexture() - wiąże dany element WebGLTexture z celem punktem wiązania
WebGL blendColor() - służy do ustawiania współczynników mieszania źródła i miejsca docelowego
WebGL blendEquation() - służy do ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa w jednym równaniu
WebGL blendEquationSeparate() - służy do oddzielnego ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa
WebGL blendFunc() - definiuje funkcje do mieszania arytmetyki pikseli tekstur
WebGL blendFuncSeparate() - definiuje funkcje do oddzielnego łączenia arytmetyki pikseli dla RGB i alfa tekstur
WebGL bufferData() - inicjuje i tworzy składnicę danych obiektu buforowego
WebGL bufferSubData() - aktualizuje bufor części lub całości magazynu danych dla określonego obiektu bufora
WebGL checkFramebufferStatus() - zwraca stan kompletności obiektu WebGLFramebuffer
WebGL clear() - czyści bufory do zadanych wartości
WebGL clearColor() - określa wartości kolorów używane podczas czyszczenia buforów kolorów kontekstu
WebGL clearDepth() - określa wartość Clear dla bufora głębokości
WebGL clearStencil() - określa wartość czyszczenia bufora szablon
WebGL colorMask() - ustawia, które kolory mają być włączone lub wyłączone podczas renderowania
WebGL compileShader() - kompiluje moduł cieniujący GLSL do danych binarnych
WebGL compressedTexImage2D() - określają dwuwymiarowy obraz tekstury w skompresowanym formacie
WebGL compressedTexImage3D() - określają trójwymiarowy obraz tekstury w skompresowanym formacie
WebGL compressedTexSubImage2D() - określa dwuwymiarowy nowy pod prostokąt z obrazu tekstury w formacie skompresowanym
WebGL copyTexImage2D() - kopiuje piksele z bieżącego WebGLFramebuffer obrazu tekstury 2D, dwuwymiarową lub sześcianu
WebGL copyTexSubImage2D() - kopiuje piksele z bieżącego obrazu WebGLFramebuffer do istniejącego podobrazu tekstury 2D
WebGL createBuffer() - tworzy i inicjuje WebGLBuffer przechowywanie danych, takich jak wierzchołki lub kolory
WebGL createFramebuffer() - tworzy i inicjuje WebGLFramebuffer obiekt, tworzenie bufora ramki
WebGL createProgram() - tworzy i inicjuje WebGLProgram obiekt, tworzenie programu WebGL
WebGL createRenderbuffer() -  tworzy bufor renderowania głębi
WebGL createShader() - tworzy obiekt, albo shader wierzchołków, albo shader fragmentów

WebGL drawingBufferColorSpace - określa przestrzeń kolorów bufora rysunkowego WebGL (srgb, display-p3)
WebGL drawingBufferHeight - reprezentuje rzeczywistą wysokość bieżącego bufora rysunku
WebGL drawingBufferWidth - reprezentuje rzeczywistą szerokość bieżącego bufora rysunku
WebGL unpackColorSpace - określa przestrzeń kolorów do konwersji podczas importowania tekstur

 

Opis:

 

Linki:

 

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.