[ Leksykon ] [ JavaScript ]
W
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
Array.with() - Metoda Array() zwraca nową tablicę z elementem o podanym indeksie zastąpionym przez podaną wartość
canvas wordSpacing - Odstępy między wyrazami. Domyślna wartość: 0px
document write() - Metoda bezpośrednio zamieszcza tekst w dokumencie html
document writeln() - Metoda bezpośrednio zamieszcza tekst w dokumencie html, dodatkowo daje znak nowej linii
HTMLCanvasElement() width - szerokość integer height HTML atrybut elementu <canvas>
HTMLCanvasElement() webglcontextcreationerror - jest uruchamiane, jeśli nie jest w stanie utworzyć WebGLRenderingContext
HTMLCanvasElement() webglcontextlost - jest uruchamiane, jeśli wykryje, że bufor rysowania WebGLRenderingContext został utracony
HTMLCanvasElement() webglcontextrestored - jest uruchamiane, jeśli przywróci bufor rysowania dla WebGL
ImageBitmap() width - tylko do odczytu ImageBitmap.width zwraca szerokość obiektu w pikselach CSS
ImageData.width - Reprezentujący rzeczywistą szerokość w pikselach pliku ImageData
OffscreenCanvas.width - szerokość płótna poza ekranem
Promise.withResolvers() - Metoda zwraca obiekt zawierający nowy Promise obiekt i dwie funkcje { promise, resolve, reject }
TextMetrics width - zwraca szerokość tekstu tego pola śródliniowego w pikselach CSS
WebGL activeTexture() - metoda określa, która jednostka tekstury ma być aktywna
WebGL attachShader() - dołącza fragment lub wierzchołek WebGLShader do pliku WebGLProgram
WebGL bindAttribLocation() - wiąże ogólny indeks wierzchołków ze zmienną atrybutu
WebGL bindBuffer() - wiąże dany element WebGLBuffer z celem
WebGL bindFramebuffer() - wiąże określony element docelowy WebGLFramebuffer
WebGL bindRenderbuffer() - wiąże dany element WebGLRenderbuffer z celem
WebGL bindTexture() - wiąże dany element WebGLTexture z celem punktem wiązania
WebGL blendColor() - służy do ustawiania współczynników mieszania źródła i miejsca docelowego
WebGL blendEquation() - służy do ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa w jednym równaniu
WebGL blendEquationSeparate() - służy do oddzielnego ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa
WebGL blendFunc() - definiuje funkcje do mieszania arytmetyki pikseli tekstur
WebGL blendFuncSeparate() - definiuje funkcje do oddzielnego łączenia arytmetyki pikseli dla RGB i alfa tekstur
WebGL bufferData() - inicjuje i tworzy składnicę danych obiektu buforowego
WebGL bufferSubData() - aktualizuje bufor części lub całości magazynu danych dla określonego obiektu bufora
WebGL checkFramebufferStatus() - zwraca stan kompletności obiektu WebGLFramebuffer
WebGL clear() - czyści bufory do zadanych wartości
WebGL clearColor() - określa wartości kolorów używane podczas czyszczenia buforów kolorów kontekstu
WebGL clearDepth() - określa wartość Clear dla bufora głębokości
WebGL clearStencil() - określa wartość czyszczenia bufora szablon
WebGL colorMask() - ustawia, które kolory mają być włączone lub wyłączone podczas renderowania
WebGL compileShader() - kompiluje moduł cieniujący GLSL do danych binarnych
WebGL compressedTexImage2D() - określają dwuwymiarowy obraz tekstury w skompresowanym formacie
WebGL compressedTexImage3D() - określają trójwymiarowy obraz tekstury w skompresowanym formacie
WebGL compressedTexSubImage2D() - określa dwuwymiarowy nowy pod prostokąt z obrazu tekstury w formacie skompresowanym
WebGL copyTexImage2D() - kopiuje piksele z bieżącego WebGLFramebuffer obrazu tekstury 2D, dwuwymiarową lub sześcianu
WebGL copyTexSubImage2D() - kopiuje piksele z bieżącego obrazu WebGLFramebuffer do istniejącego podobrazu tekstury 2D
WebGL createBuffer() - tworzy i inicjuje WebGLBuffer przechowywanie danych, takich jak wierzchołki lub kolory
WebGL createFramebuffer() - tworzy i inicjuje WebGLFramebuffer obiekt, tworzenie bufora ramki
WebGL createProgram() - tworzy i inicjuje WebGLProgram obiekt, tworzenie programu WebGL
WebGL createRenderbuffer() - tworzy bufor renderowania głębi
WebGL createShader() - tworzy obiekt, albo shader wierzchołków, albo shader fragmentów
WebGL drawingBufferColorSpace - określa przestrzeń kolorów bufora rysunkowego WebGL (srgb, display-p3)
WebGL drawingBufferHeight - reprezentuje rzeczywistą wysokość bieżącego bufora rysunku
WebGL drawingBufferWidth - reprezentuje rzeczywistą szerokość bieżącego bufora rysunku
WebGL unpackColorSpace - określa przestrzeń kolorów do konwersji podczas importowania tekstur
Opis:
Linki: