[ Leksykon ] [ JavaScript ]
D
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
canvas direction - Kierunkowość, wartości: ltr, rtl, inherit (domyślne)
canvas drawFocusIfNeeded() - Jeśli dany element jest fokus, metoda ta rysuje pierścień wokół bieżącej ścieżki
canvas drawImage() - Rysuje określony obraz
ImageData.data - Uint8ClampedArray reprezentujący jednowymiarową tablicę zawierającą dane w kolejności RGBA
WebGL drawingBufferColorSpace - określa przestrzeń kolorów bufora rysunkowego WebGL (srgb, display-p3)
WebGL drawingBufferHeight - reprezentuje rzeczywistą wysokość bieżącego bufora rysunku
WebGL drawingBufferWidth - reprezentuje rzeczywistą szerokość bieżącego bufora rysunku
Opis:
Linki: