[ Leksykon ] [ JavaScript ]
B
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
canvas beginPath() - Rozpoczyna nową ścieżkę
canvas bezierCurveTo() - Dodaje sześcienną krzywą Béziera do bieżącej ścieżki
WebGL bindAttribLocation() - wiąże ogólny indeks wierzchołków ze zmienną atrybutu
WebGL bindBuffer() - wiąże dany element WebGLBuffer z celem
WebGL bindFramebuffer() - wiąże określony element docelowy WebGLFramebuffer
WebGL bindRenderbuffer() - wiąże dany element WebGLRenderbuffer z celem
WebGL bindTexture() - wiąże dany element WebGLTexture z celem punktem wiązania
WebGL blendColor() - służy do ustawiania współczynników mieszania źródła i miejsca docelowego
WebGL blendEquation() - służy do ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa w jednym równaniu
WebGL blendEquationSeparate() - służy do oddzielnego ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa
WebGL blendFunc() - definiuje funkcje do mieszania arytmetyki pikseli tekstur
WebGL blendFuncSeparate() - definiuje funkcje do oddzielnego łączenia arytmetyki pikseli dla RGB i alfa tekstur
WebGL bufferData() - inicjuje i tworzy składnicę danych obiektu buforowego
WebGL bufferSubData() - aktualizuje bufor części lub całości magazynu danych dla określonego obiektu bufora
Opis:
Linki: