Helion Bestsellery

Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie
  • Autor: Scott Young
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 49.90 32.43 zł
  • Marka: Sensus
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328911734
  • ISBN: 978-83-289-1173-4
Dodaj Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

Właściwości

[ Leksykon ] [ JavaScript ]

Właściwości

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

  

Array.length - Właściwość Array() zwraca liczbę elementów w tablicy

canvas direction - Kierunkowość, wartości: ltr, rtl, inherit (domyślne)
canvas fillStyle - Kolor lub styl wypełnienia do wykorzystania wewnątrz kształtów, domyślny #000 czarny
canvas filter - Stosuje filtr CSS lub SVG do płótna, np. w celu zmiany jego jasności lub rozmycia
canvas font - Ustawienie czcionki. Wartość domyślna 10px sans-serif
canvas fontKerning - Kerning czcionki, odstępy między literami wartości: auto (domyślne), normal, none
canvas fontStretch - Eksperymentalny. Rozciągnięcie czcionki, wartości: ..., normal (domyślnie)
canvas fontVariantCaps - Eksperymentalny. warianty czcionki, wartości: ..., normal (domyślne)
canvas globalAlpha - Wartość alfa stosowana do kształtów i obrazów przed ich nałożeniem na canvas
canvas globalCompositeOperation - Zastosowaniu ustawia sposób rysowania kształtów i obrazów na istniejącej mapie bitowej
canvas imageSmoothingQuality - Umożliwia ustawienie jakości wygładzania obrazu
canvas letterSpacing - Odstępy między literami, domyślnie: 0px
canvas lineCap - Rodzaj zakończeń na końcach linii. Możliwe wartości: butt (domyślne), round, square
canvas lineDashOffset - Określa, gdzie rozpocząć tablicę myślników w linii
canvas lineJoin - Określa typ narożników, w których spotykają się dwie linie. Możliwe wartości: round, bevel, miter (domyślne)
canvas lineWidth - Szerokość linii. Domyślne 1.0
canvas miterLimit - Współczynnik graniczny skosu. Domyślne 10
canvas shadowBlur - Określa efekt rozmycia, domyślnie: 0
canvas shadowColor - Kolor cienia, domyślnie całkowicie przezroczysty czarny
canvas shadowOffsetX - Odległość pozioma, na którą cień zostanie przesunięty, domyślnie: 0
canvas shadowOffsetY - Odległość pionowa, na którą cień zostanie przesunięty, domyślnie: 0
canvas strokeStyle - Kolor lub styl linii obrysu wokół kształtów, domyślny #000 czarny
canvas textAlign - Ustawienie wyrównania tekstu, wartości: start (domyślne), end, left, right, center
canvas textBaseline - Ustawienie wyrównania linii bazowej, wartości: top, hanging, middle, alphabetic, ideographic, bottom
canvas textRendering - Renderowanie tekstu, wartości: auto, optimizeSpeed, optimizeLegibility, geometricPrecision
canvas wordSpacing - Odstępy między wyrazami. Domyślna wartość: 0px

HTMLCanvasElement() height - wysokość integer height HTML atrybut elementu <canvas>
HTMLCanvasElement() width - szerokość integer height HTML atrybut elementu <canvas>

ImageBitmap() height - właściwość ImageBitmap.height zwraca wysokość obiektu w pikselach CSS
ImageBitmap() width - tylko do odczytu ImageBitmap.width zwraca szerokość obiektu w pikselach CSS

ImageData.data - Uint8ClampedArray reprezentujący jednowymiarową tablicę zawierającą dane w kolejności RGBA
ImageData.colorSpace - Ciąg wskazujący przestrzeń kolorów danych obrazu
ImageData.height - Reprezentujący rzeczywistą wysokość w pikselach pliku ImageData
ImageData.width - Reprezentujący rzeczywistą szerokość w pikselach pliku ImageData

in - sprawdzamy czy właściwość ma wartość w obiekcie

Number.EPSILON - Właściwość Number() reprezentuje różnicę między 1 a najmniejszą liczbą zmiennoprzecinkową większą od 1
Number.MAX_SAFE_INTEGER - Właściwość Number() reprezentuje maksymalną bezpieczną liczbę całkowitą w JavaScript
Number.MAX_VALUE - Właściwość Number() reprezentuje maksymalną wartość liczbową możliwą do przedstawienia w JavaScript
Number.MIN_SAFE_INTEGER - Właściwość Number() static reprezentuje minimalną bezpieczną liczbę całkowitą
Number.MIN_VALUE - Właściwość Number() reprezentuje najmniejszą dodatnią wartość liczbową
Number.NaN - Właściwość Number() reprezentuje Not-A-Number, co jest równoważne z NaN
Number.NEGATIVE_INFINITY - Właściwość Number() statycznych reprezentuje ujemną wartość nieskończoności
Number.POSITIVE_INFINITY - Właściwość Number() reprezentuje dodatnią wartość nieskończoności

OffscreenCanvas.height - wysokość płótna poza ekranem
OffscreenCanvas.width - szerokość płótna poza ekranem

string() length - Właściwość zwraca liczbę jednostek kodu w ciągu

TextMetrics actualBoundingBoxAscent - do odczytu podaje odległości w pikselach CSS od linii poziomej do góry prostokąta
TextMetrics actualBoundingBoxDescent - do odczytu podaje odległości w pikselach CSS od linii poziomej do dołu prostokąta
TextMetrics actualBoundingBoxLeft - do odczytu podaje odległości w pikselach CSS od linii punktu wyrównania do lewej prostokąta
TextMetrics actualBoundingBoxRight - podaje odległości w pikselach CSS od linii punktu wyrównania do prawej prostokąta
TextMetrics alphabeticBaseline - podaje odległości od linii poziomej do alfabetycznej linii ramki liniowej
TextMetrics emHeightAscent - zwraca odległość od linii poziomej do góry kwadratu em w polu linii
TextMetrics emHeightDescent - zwraca odległość od linii poziomej do dołu kwadratu em w polu linii
TextMetrics fontBoundingBoxAscent - od poziomej linii do góry najwyższego prostokąta wszystkich czcionek
TextMetrics fontBoundingBoxDescent - zwraca odległość od linii poziomej do dołu prostokąta wszystkich czcionek
TextMetrics hangingBaseline - zwraca odległość od linii poziomej wskazanej do wiszącej linii bazowej ramki liniowej
TextMetrics ideographicBaseline - zwraca odległość od linii poziomej do ideograficznej linii bazowej ramki liniowej
TextMetrics width - zwraca szerokość tekstu tego pola śródliniowego w pikselach CSS

WebGL drawingBufferColorSpace - określa przestrzeń kolorów bufora rysunkowego WebGL (srgb, display-p3)
WebGL drawingBufferHeight - reprezentuje rzeczywistą wysokość bieżącego bufora rysunku
WebGL drawingBufferWidth - reprezentuje rzeczywistą szerokość bieżącego bufora rysunku
WebGL unpackColorSpace - określa przestrzeń kolorów do konwersji podczas importowania tekstur

   

Opis:

 

Linki:

 

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.