Helion Bestsellery

Komunikacja z AI. Dla początkujących
  • Autor: Katarzyna Majzel-Pośpiech
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 49.00 31.85 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328912724
  • ISBN: 978-83-289-1272-4
Dodaj Komunikacja z AI. Dla początkujących do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

ImageData.width

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ ImageData() ]

ImageData.width

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Przykłady: 

<script>

window.onload = () => {

const szer = 600;
const wys = 600;

const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d", { colorSpace: "display-p3" , willReadFrequently: true });

ctx.fillStyle = "color(display-p3 0.5 0 0)";
ctx.fillRect(0, 0, 100, 100);

const obrazX = ctx.getImageData(0, 0, 10, 10);
console.log(obrazX.colorSpace); // display-p3

console.log(obrazX.height); // 10
console.log(obrazX.width); // 10

const obrazY = ctx.getImageData(0, 0, 10, 10, { colorSpace: "srgb" });
console.log(obrazY.colorSpace); // srgb

console.log(obrazY.height); // 10
console.log(obrazY.width); // 10

const arr = new Uint8ClampedArray(10_000);

// Wypełnij tablicę wartościami RGBA
for (let i = 0; i < arr.length; i += 4) {
arr[i + 0] = 250; // R
arr[i + 1] = 100; // G
arr[i + 2] = 0; // B
arr[i + 3] = 255; // A
}

// Zainicjuj nowy obiekt ImageData
let obraz = new ImageData(arr, 50);

console.log(obraz.height); // 50
console.log(obraz.width); // 50

// Narysuj dane obrazu na canvas
ctx.putImageData(obraz, 100, 100);

const obraz2 = ctx.createImageData(100, 100);
// Uint8ClampedArray[40000] length=40000
for (let i = 0; i < obraz2.data.length; i += 4) {
let x = ((i % 400) / 400) * 255;
let y = (Math.ceil(i / 400) / 100) * 255;

obraz2.data[i + 0] = x; // R
obraz2.data[i + 1] = y; // G
obraz2.data[i + 2] = 255 - x; // B
obraz2.data[i + 3] = 255; // A
}

ctx.putImageData(obraz2, 200, 200);

return;

};

</script>

<canvas id="canvas" width="500" height="300"></canvas>

 

  

Opis:
Właściwość ImageData.width zwraca liczbę pikseli w wierszu ImageData obiektu. Wartość Numer.

Zobacz też:

 

Please publish modules in offcanvas position.