[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.drawingBufferHeight
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
Przykłady:
<script>
window.onload = () => {
const szer = 300;
const wys = 400;
const offscreen = new OffscreenCanvas(szer, wys);
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const gl = canvas.getContext("webgl");
console.log(gl.canvas); // HTMLCanvasElement
gl.drawingBufferColorSpace = "display-p3";
gl.clearColor(0, 1, 0, 1);
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT);
console.log(gl.drawingBufferHeight); // 400
}
</script>
<canvas id="canvas" width="100" height="100"></canvas>
Opis:
Właściwość WebGLRenderingContext.drawingBufferHeight tylko do odczytu, reprezentuje rzeczywistą wysokość bieżącego bufora rysunku. Powinien pasować do height atrybutu elementu canvas powiązanego z tym kontekstem, ale może się różnić, jeśli implementacja nie jest w stanie zapewnić żądanej wysokości.
Zobacz też:
drawingBufferWidth - reprezentuje rzeczywistą szerokość bieżącego bufora rysunku