[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ CanvasRenderingContext2D ]
CanvasRenderingContext2D.shadowBlur
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
Przykłady:
<script>
window.onload = () => {
const szer = 600;
const wys = 300;
const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d");
ctx.shadowColor = "red";
ctx.shadowBlur = 25;
ctx.miterLimit = 10;
ctx.lineWidth = 25;
ctx.lineJoin = "miter";
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(25, 25);
ctx.lineTo(170, 110);
ctx.lineTo(450, 30);
ctx.lineTo(470, 100);
ctx.stroke();
ctx.lineWidth = 15;
["miter", "miter", "miter"].forEach((join, i) => {
ctx.miterLimit = 1;
ctx.lineJoin = join;
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(10, 150 + i * 30);
ctx.lineTo(135, 195 + i * 30);
ctx.lineTo(175, 150 + i * 30);
ctx.lineTo(215, 195 + i * 30);
ctx.lineTo(455, 150 + i * 30);
ctx.stroke();
});
}
</script>
<canvas id="canvas" width="1" height="1"></canvas>
Opis:
Właściwość CanvasRenderingContext2D.shadowBlur określa stopień rozmycia cieni. Wartość domyślna to 0 (bez rozmycia). Cienie są rysowane tylko wtedy, gdy shadowColor właściwość ma ustawioną wartość nieprzezroczystą. Jedna z właściwości shadowBlur, shadowOffsetX, shadowOffsetY również musi być różna od zera. Wartość nieujemna liczba zmiennoprzecinkowa określająca poziom rozmycia cienia, gdzie 0 oznacza brak rozmycia, a większe liczby oznaczają coraz większe rozmycie. Ta wartość nie odpowiada liczbie pikseli i bieżąca macierz transformacji nie ma na nią wpływu. Wartość domyślna to 0. Wartości ujemne, Infinity i NaN są ignorowane.
Zobacz też:
shadowBlur -
shadowOffsetX -
shadowOffsetY -