Helion Bestsellery

Nowoczesne architektury danych. Przewodnik po hurtowni danych, siatce danych oraz Data Fabric i Data Lakehouse
  • Autor: James Serra
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 79.00 51.35 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328916692
  • ISBN: 978-83-289-1669-2
Dodaj Nowoczesne architektury danych. Przewodnik po hurtowni danych, siatce danych oraz Data Fabric i Data Lakehouse do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

Metody

[ Leksykon ] [ JavaScript ]

Metody

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

  

Array.prototype[@@iterator]() - Metoda Array() values() domyślnie alias metody
Array.at() - Metoda Array() zwraca element tablicy o podanym indeksie. Akceptuje ujemne liczby całkowite
Array.concat() - Metoda Array() zwraca nową tablicę, połączoną z innymi tablicami (i, lub) wartościami
Array.copyWithin() - Metoda Array() kopiuje sekwencję elementów tablicy w tablicy
Array.entries() - Metoda Array() zwraca nowy obiekt tablicy, który zawiera pary klucz, wartość dla każdego indeksu w tablicy
Array.every() - Metoda Array() zwraca true, jeśli każdy element w tablicy wywołującej spełnia funkcję testującą
Array.fill() - Metoda Array() wypełnia wszystkie elementy tablicy od indeksu start do indeksu koniec wartością statyczną
Array.filter() - Metoda Array() zwraca nową tablicę zawierającą tylko przefiltrowane elementy tablicy
Array.find() - Metoda Array() zwraca wartość pierwszego elementu w tablicy, który spełnia funkcję lub undefined
Array.findIndex() - Metoda Array() zwraca indeks pierwszego elementu w tablicy, który spełnia podaną funkcję lub -1
Array.findLast() - Metoda Array() zwraca wartość ostatniego elementu w tablicy, który spełnia funkcję testującą lub undefined
Array.findLastIndex() - Metoda Array() Zwraca indeks ostatniego elementu w tablicy, który spełnia podaną funkcję lub -1
Array.flat() - Metoda Array() zwraca nową tablicę ze wszystkimi elementami tablicy podrzędnej rekurencyjnie do określonej głębokości
Array.flatMap() - Metoda Array() wywołuje funkcję dla każdego elementu w tablicy, a następnie spłaszczenie wyniku o jeden poziom
Array.forEach() - Metoda Array() wywołuje funkcję dla każdego elementu w tablicy wywołującej
Array.from() - Metoda Array() statyczna tworzy nową, skopiowaną Array instancję z obiektu iterowalnego lub podobnego do tablicy
Array.fromAsync() - Metoda Array() statyczna tworzy nową, Array instancję z obiektu asynchronicznego iterowalnego
Array.includes() - Metoda Array() określa, czy tablica wywołująca zawiera wartość, zwracaną true lub false odpowiednio
Array.indexOf() - Metoda Array() zwraca pierwszy najmniejszy indeks, pod którym można znaleźć dany element w tablicy
Array.isArray() - Metoda Array.isArray() statyczna określa, czy przekazana wartość jest Array.
Array.join() - Metoda Array() łączy wszystkie elementy tablicy w łańcuch
Array.keys() - Metoda Array() zwraca nowy iterator tablicy zawierający klucze dla każdego indeksu w tablicy wywołującej
Array.lastIndexOf() - Metoda Array() zwraca największy indeks, pod którym można znaleźć element w tablicy lub -1 jeśli brak
Array.map() - Metoda Array() zwraca nową tablicę zawierającą wyniki wywołania funkcji dla każdego elementu w tablicy
Array.of() - Metoda Array() tworzy nową Array instancję ze zmiennej liczby argumentów, niezależnie od liczby lub typu argumentów
Array.pop() - Metoda Array() usuwa ostatni element z tablicy i zwraca ten element
Array.push() - Metoda Array() dodaje jeden lub więcej elementów na końcu tablicy i zwraca nowy length element tablicy
Array.reduce() - Metoda Array() wykonuje funkcję wywołania zwrotnego na każdym elemencie tablicy od lewej do prawej
Array.reduceRight() - Metoda Array() wykonuje funkcję na każdym elemencie tablicy od prawej do lewej
Array.reverse() - Metoda Array() odwraca kolejność elementów tablicy, pierwszy staje się ostatnim, ostatni pierwszym
Array.shift() - Metoda Array() usuwa pierwszy element z tablicy i zwraca ten element
Array.slice() - Metoda Array() zwraca kopię części tablicy do nowego obiektu tablicy
Array.some() - Metoda Array() zwraca true, jeśli co najmniej jeden element w tablicy wywołującej spełnia podaną funkcję testową
Array.sort() - Metoda Array() sortuje elementy tablicy na miejscu i zwraca tablicę
Array.splice() - Metoda Array() dodaje i/lub usuwa elementy z tablicy
Array.toLocaleString() - Metoda Array() zwraca ciąg reprezentujący tablicę wywołującą i jej elementy są konwertowane na ciągi znaków
Array.toReversed() - Metoda Array() zwraca nową tablicę z elementami w odwrotnej kolejności
Array.toSorted() - Metoda Array() zwraca nową tablicę z elementami posortowanymi rosnąco, bez modyfikowania oryginalnej tablicy
Array.toSpliced() - Metoda Array() zwraca nową tablicę z niektórymi elementami usuniętymi i/lub zastąpionymi
Array.toString() - Metoda Array() zwraca ciąg reprezentujący tablicę wywołującą i jej elementy.
Array.unshift() - Metoda Array() dodaje elementy na początek tablicy i zwraca nowy length element tablicy
Array.values() - Metoda Array() zwraca nowy obiekt iteratora tablicy, który zawiera wartości dla każdego indeksu w tablicy
Array.with() - Metoda Array() zwraca nową tablicę z elementem o podanym indeksie zastąpionym przez podaną wartość

[ CanvasRenderingContext2D() ] Interfejs CanvasRenderingContext2D zapewnia kontekst renderowania 2D dla <canvas>:
canvas arc() - Tworzy łuk kołowy o środku (x, y) i promieniu radius
canvas arcTo() - Dodaje do aktualnej ścieżki łuk o podanych punktach kontrolnych i promieniu
canvas beginPath() - Rozpoczyna nową ścieżkę
canvas bezierCurveTo() - Dodaje sześcienną krzywą Béziera do bieżącej ścieżki
canvas clearRect() - Ustawia wszystkie piksele w prostokącie na przezroczystą czerń, usuwając całą wcześniej narysowaną zawartość
canvas clip() - Tworzy ścieżkę przycinającą
canvas closePath() - Punkt pióra cofa się na początek bieżącej ścieżki, linię prostą od bieżącego punktu do początku
canvas createConicGradient() - Tworzy gradient stożkowy wokół punktu określonego przez współrzędne
canvas createImageData() - Tworzy nowy, pusty ImageData obiekt o określonych wymiarach
canvas createLinearGradient() - Tworzy gradient liniowy wzdłuż linii określonej przez współrzędne
canvas createPattern() - Tworzy powtarzający wzór obrazu, powtarza w kierunkach określonych. Zwraca CanvasPattern
canvas createRadialGradient() - Tworzy gradient promieniowy określony przez współrzędne dwóch okręgów
canvas drawFocusIfNeeded() - Jeśli dany element jest fokus, metoda ta rysuje pierścień wokół bieżącej ścieżki
canvas drawImage() - Rysuje określony obraz
canvas ellipse() - Dodaje łuk eliptyczny do bieżącej ścieżki
canvas fill() - Wypełnia bieżące ścieżki podrzędne bieżącym stylem wypełnienia
canvas fillRect() - Rysuje wypełniony prostokąt w pozycji x, y
canvas fillText() - tekst w pozycji x, y, maxWidth
canvas getContextAttributes() - Zwraca obiekt zawierający atrybuty kontekstu używane przez przeglądarkę
canvas getImageData() - Zwraca ImageData obiekt reprezentujący podstawowe dane pikseli dla obszaru
canvas getLineDash() - Zwraca tablicę bieżącego wzoru linii przerywanej zawierającą parzystą liczbę liczb nieujemnych
canvas getTransform() - Pobiera bieżącą macierz transformacji zastosowaną do kontekstu
canvas isContextLost() - Eksperymentalny. Zwraca true, jeśli kontekst renderowania został utracony
canvas isPointInPath() - Raportuje, czy określony punkt znajduje się w bieżącej ścieżce
canvas isPointInStroke() - Raportuje, czy określony punkt znajduje się w obszarze objętym obrysem ścieżki
canvas lineTo() - dodaje linię prostą do bieżącej ścieżki podrzędnej z określonymi współrzędnymi x, y
canvas measureText() - Zwraca TextMetrics obiekt, z właściwościami tekstu
canvas moveTo() - Rozpoczyna nową podścieżkę w punkcie x, y
canvas putImageData() - Maluje dane z ImageData obiektu na płótnie
canvas quadraticCurveTo() - Dodaje kwadratową krzywą Béziera do bieżącej ścieżki
canvas rect() - Tworzy ścieżkę dla prostokąta w pozycji x, y, o rozmiarze szerokość i wysokość
canvas reset() - Resetuje kontekst renderowania, w tym bufor zapasowy, stos stanu rysunku, ścieżkę i style
canvas resetTransform() - Resetuje bieżącą transformację przez macierz tożsamości
canvas restore() - Przywraca stan stylu rysunku do zapisanego przez save()
canvas rotate() - Dodaje obrót do macierzy transformacji. Kąt obrotu w prawo i jest wyrażony w radianach
canvas roundRect() - Tworzy ścieżkę dla zaokrąglonego prostokąta, promieniach narożników
canvas save() - Zapisuje bieżący stan stylu rysunku przy użyciu stosu, można cofnąć wszelkie zmiany restore()
canvas scale() - Dodaje transformację skalowania do jednostek obszaru roboczego x w poziomie i y w pionie
canvas scrollPathIntoView() - Eksperymentalny. Przewija bieżącą ścieżkę lub daną ścieżkę do widoku
canvas setLineDash() - Ustawia bieżący wzór przerywanej linii
canvas setTransform() - Resetuje bieżącą transformację, a następnie wywołuje metodę transform() z argumentami
canvas stroke() - Obrysowuje bieżące ścieżki bieżącym stylem obrysu
canvas strokeRect() - Maluje na płótnie prostokąt, punkt początkowy x, y oraz szerokość i wysokość, bieżący styl obrysu
canvas strokeText() - Rysuje kontury tekstu w podanej pozycji x, y,  maxWidth
canvas transform() - Mnoży aktualną macierz transformacji przez macierz opisaną przez jej argumenty
canvas translate() - Dodaje transformację, przesuwając płótno x w poziomie i y w pionie

canvasoff commit() - kopiuje mapę bitową kontekstu renderowania do mapy bitowej canvas

CanvasGradient addColorStop() - dodaje nowy kolor, do danego gradientu
CanvasPattern setTransform() - wykorzystuje DOMMatrix obiekt transformacji i wywołuje go na wzorcu

createImageBitmap() - metoda globalna tworzy bitmapę z danego źródła

[ DOM ] [ document ]
write() - Metoda document.write() bezpośrednio zamieszcza tekst w dokumencie html
writeln() - Metoda document.writeln() bezpośrednio zamieszcza tekst w dokumencie html, dodatkowo daje znak nowej linii

HTMLCanvasElement captureStream() - zwraca MediaStream który obejmuje zapis wideo z obszaru roboczego w czasie rzeczywistym
HTMLCanvasElement getContext() - zwraca rysunek kontekst na canvas
HTMLCanvasElement toBlob() - tworzy obiekt Blob reprezentujący obraz zawarty w canvas
HTMLCanvasElement toDataURL() - zwraca adres URL danych zawierający obraz canvas i określony format
HTMLCanvasElement transferControlToOffscreen() - przekazuje kontrolę do obiektu OffscreenCanvas

ImageBitmap close() usuwa wszystkie zasoby graficzne powiązane z plikiem ImageBitmap
ImageBitmapRenderingContext transferFromImageBitmap() - wyświetla dane w obszarze roboczym skojarzonym z tym kontekstem

Math.abs() - Metoda Math() Metoda Math() zwraca wartość bezwzględną liczby
Math.acos() - Metoda Math() zwraca odwrotny cosinus liczby w radianach
Math.acosh() - Metoda Math() Metoda Math() zwraca cosinus hiperboliczny z liczby
Math.asin() - Metoda Math() zwraca odwrotny sinus w radianach liczby
Math.asinh() - Metoda Math() zwraca sinus hiperboliczny liczby
Math.atan() - Metoda Math() zwraca odwrotną tangens w radianach liczby
Math.atan2() - Metoda Math() zwraca tangens ilorazu argumentów, zwraca kąt w płaszczyźnie w radianach
Math.atanh() - Metoda Math() zwraca odwrotny tangens hiperboliczny liczby
Math.cbrt() - Metoda Math() zwraca pierwiastek sześcienny z liczby
Math.ceil() - Metoda Math() zwraca najmniejszą liczbę całkowitą większą lub równą liczby, zaokrągla w górę
Math.clz32() - Metoda Math() zwraca liczbę początkowych bitów zerowych 32-bitowej liczby całkowitej liczby
Math.cos() - Metoda Math() zwraca cosinus liczby w radianach
Math.cosh() - Metoda Math() zwraca cosinus hiperboliczny z liczby
Math.exp() - Metoda Math() zwraca Math.E podniesione do potęgi liczby, Eulera podstawa logarytmu naturalnego
Math.expm1() - Metoda Math() zwraca Math.E podniesione do potęgi liczby, odjęte przez 1
Math.floor() - Metoda Math() zwraca największą liczbę całkowitą mniejszą lub równą parametru
Math.fround() - Metoda Math() zwraca najbliższą 32-bitową reprezentację liczby zmiennoprzecinkowej o pojedynczej precyzji
Math.hypot() - Metoda Math() zwraca pierwiastek kwadratowy z sumy kwadratów swoich argumentów
Math.imul() - Metoda Math() zwraca wynik mnożenia 32-bitowych dwóch liczb całkowitych
Math.log() - Metoda Math() zwraca logarytm naturalny zwraca Log Math.E (x) = y, Math.E y = x, z parametru
Math.log10() - Metoda Math() zwraca logarytm o podstawie 10, Log 10 x = y. 10 y = x, z parametru
Math.log1p() - Metoda Math() zwraca logarytm naturalny zwraca log1p Math.E (1+x) = y. Math.E y = 1+x z parametru
Math.log2() - Metoda Math() zwraca logarytm Log 2 x = y. 2 y = x. o podstawie 2 z parametru
Math.max() - Metoda Math() zwraca największą z zera lub więcej liczb
Math.min() - Metoda Math() zwraca najmniejszą z zera lub więcej liczb
Math.pow() - Metoda Math() zwraca podstawę parametru do potęgi wykładniczej
Math.random() - Metoda Math() zwraca liczbę pseudolosową z zakresu od 0 do 1
Math.round() - Metoda Math() zwraca wartość liczby parametru zaokrągloną do najbliższej liczby całkowitej
Math.sign() - Metoda Math() zwraca znak parametru, wskazując, czy parametru jest dodatnia, ujemna czy zero
Math.sin() - Metoda Math() zwraca sinus parametru
Math.sinh() - Metoda Math() zwraca sinus hiperboliczny z parametru
Math.sqrt() - Metoda Math() zwraca dodatni pierwiastek kwadratowy z parametru
Math.tan() - Metoda Math() zwraca tangens z parametru
Math.tanh() - Metoda Math() zwraca tangens hiperboliczny z parametru
Math.trunc() - Metoda Math() zwraca część całkowitą liczby parametru, usuwając cyfry ułamkowe

Number.isFinite() - Metoda Number() określa, czy przekazana wartość jest liczbą skończoną
Number.isInteger() - Metoda Number() określa, czy przekazana wartość jest liczbą całkowitą
Number.isNaN() - Metoda Number() określa, czy przekazana wartość jest wartością liczbową NaN
Number.isSafeInteger() - Metoda Number() określa, czy podana wartość jest liczbą będącą bezpieczną liczbą całkowitą
Number.parseFloat() - Metoda Number() analizuje argument i zwraca liczbę zmiennoprzecinkową
Number.parseInt() - Metoda Number() analizuje argument łańcuchowy i zwraca liczbę całkowitą o określonej podstawie
Number.toExponential() - Metoda Number() zwraca ciąg reprezentujący obiekt w notacji wykładniczej
Number.toFixed() - Metoda Number() formatuje liczbę przy użyciu notacji stałoprzecinkowej i zaokrągla
Number.toLocaleString() - Metoda Number() zwraca ciąg z reprezentacją tej liczby zależnie od języka
Number.toPrecision() - Metoda Number() zwraca ciąg reprezentujący Number obiekt z określoną precyzją
Number.toString() - Metoda Number() zwraca ciąg reprezentujący określoną wartość liczbową, z zakresu 2 po przez 36
Number.valueOf() - Metoda Number() zwraca opakowaną pierwotną wartość obiektu Number

OffscreenCanvas getContext() - zwraca kontekst renderowania dla obszaru roboczego poza ekranem
OffscreenCanvas convertToBlob() - tworzy Blob obiekt reprezentujący obraz zawarty w canvas
OffscreenCanvas transferToImageBitmap() - tworzy ImageBitmap obiekt na podstawie ostatnio wyrenderowanego obrazu

Path2D addPath() - dodaje jeden Path2D obiekt do innego Path2D obiektu, plus transform

Promise() - jest obiektem reprezentującym ostateczne zakończenie lub niepowodzenie operacji asynchronicznej
Promise.all() - Metoda zwraca obietnicę spełnioną, wszystkie obietnice są spełnione
Promise.allSettled() - Metoda zwraca pojedynczy plik Promise, wszystkie obietnice są (spełnione fulfilled lub odrzucone rejected)
Promise.any() - Metoda spełnia się, gdy spełni się którakolwiek z obietnic, Odrzuca, gdy wszystkie obietnice odrzucają
Promise.catch() - Metoda do obsługi błędów w obietnicy
Promise.finally() - Metoda wywoływana, niezależnie od tego, czy zostanie spełniona, czy odrzucona
Promise.race() - Metoda spełnia się, gdy którakolwiek z obietnic zakończy jako pierwsza
Promise.reject() - Metoda zwraca nowy Promise obiekt, który został odrzucony z podanego powodu
Promise.resolve() - Metoda zwraca Promise obiekt, który został spełniony z wartością
Promise.then() - Metoda do obsługi spełnienia i odrzucenia Promise
Promise.withResolvers() - Metoda zwraca obiekt zawierający nowy Promise obiekt i dwie funkcje { promise, resolve, reject }

@@iterator - Metoda string() implementuje protokół iterowalny zwraca Unicode wartości ciągu jako pojedyncze ciągi
at() - Metoda string() zwraca pojedynczy znak z łańcucha, ujemne podaje od tyłu
charAt() - Metoda string() zwraca pojedynczy znak z łańcucha. Zwraca pusty znak, gdy parametr z poza zakresu
charCodeAt() - Metoda string() zwraca wartość Unicode liczbę całkowitą pomiędzy 0 i 65535, dla podanego znaku
codePointAt() - Metoda string() zwraca nieujemną liczbę całkowitą, wartością punktu kodu Unicode na danej pozycji
concat() - Metoda string() łączy łańcuchy tekstowe
endsWith() - Metoda string() określa, czy ciąg kończy się innym ciągiem, rozróżniana wielkość liter
fromCharCode() - Metoda string() statyczna zwraca ciąg utworzony z określonej sekwencji jednostek kodu UTF-16
fromCodePoint() - Metoda string() statyczna zwraca ciąg może zwrócić 4-bajtowe znaki dodatkowe i 2-bajtowe znaki BMP
includes() - Metoda string() wyszukiwanie z uwzględnieniem wielkości liter, czy jeden ciąg można znaleźć w innym ciągu
indexOf() - Metoda string() podaje pozycję wystąpienia podtekstu w tekście, rozróżniana wielkość liter
lastIndexOf() - Metoda string() zwraca pozycję ostatniego wystąpienia pod łańcucha, rozróżniana wielkość liter
localeCompare() - Metoda string() zwraca liczbę wskazującą, czy łańcuch występuje przed, po lub jest taki sam
match() - Metoda string() pobiera wynik dopasowania ciągu do wyrażenia regularnego, zwracana wartość Array
matchAll() - Metoda string() zwraca iterator (Array) wszystkich wyników względem wyrażenia regularnego
normalize() - Metoda string() zwraca postać normalizacji Unicode ciągu.
padEnd() - Metoda string() uzupełnia bieżący ciąg podanym ciągiem z powtarzanym
padStart() - Metoda string() uzupełnia bieżący ciąg na początku innym ciągiem, wielokrotnie"
raw() - Metoda string() statyczna jest funkcją znacznika literałów szablonu
repeat() - Metoda string() konstruuje i zwraca nowy łańcuch, który zawiera określoną liczbę kopii łańcucha
replace() - Metoda string() zwraca nowy ciąg z kilkoma dopasowaniami ciągu, wyrażenia regularne
replaceAll() - Metoda string() zwraca nowy ciąg ze wszystkimi dopasowaniami ciągu, wyrażenia regularne
search() - Metoda string() wykonuje wyszukiwanie dopasowania między wyrażeniem regularnym
slice() - Metoda string() wyodrębnia sekcję ciągu i zwraca go jako nowy ciąg
split() - Metoda string() bierze wzorzec, dzieli tekst na pod łańcuchy i zwraca tablicę pod łańcuchów
startsWith() - Metoda string() określa, czy ciąg zaczyna się od znaków ciągu, rozróżniana wielkość liter
substring() - Metoda string() zwraca tekst od wyznaczonego indeksu początkowego do indeksu końcowego
toLocaleLowerCase() - Metoda string() zwraca ciąg prze konwertowany na małe litery, ze znacznikiem języka
toLocaleUpperCase() - Metoda string() zwraca ciąg prze konwertowany na wielkie litery, ze znacznikiem języka
toLowerCase() - Metoda string() zwraca wartość ciągu wywołującego prze konwertowaną na małe litery
toString() - Metoda string() zwraca ciąg reprezentujący określoną wartość ciągu
toUpperCase() - Metoda string() zwraca wartość ciągu wywołującego prze konwertowaną na wielkie litery
trim() - Metoda string() usuwa białe znaki z obu końców łańcucha
trimEnd() - Metoda string() usuwa białe znaki z końca ciągu
trimStart() - Metoda string() usuwa białe znaki z początku ciągu
valueOf() - Metoda string() zwraca pierwotną wartość obiektu String

WebGL activeTexture() - metoda określa, która jednostka tekstury ma być aktywna
WebGL attachShader() - dołącza fragment lub wierzchołek WebGLShader do pliku WebGLProgram
WebGL bindAttribLocation() - wiąże ogólny indeks wierzchołków ze zmienną atrybutu
WebGL bindBuffer() - wiąże dany element WebGLBuffer z celem
WebGL bindFramebuffer() - wiąże określony element docelowy WebGLFramebuffer
WebGL bindRenderbuffer() - wiąże dany element WebGLRenderbuffer z celem
WebGL bindTexture() - wiąże dany element WebGLTexture z celem punktem wiązania
WebGL blendColor() - służy do ustawiania współczynników mieszania źródła i miejsca docelowego
WebGL blendEquation() - służy do ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa w jednym równaniu
WebGL blendEquationSeparate() - służy do oddzielnego ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa
WebGL blendFunc() - definiuje funkcje do mieszania arytmetyki pikseli tekstur
WebGL blendFuncSeparate() - definiuje funkcje do oddzielnego łączenia arytmetyki pikseli dla RGB i alfa tekstur
WebGL bufferData() - inicjuje i tworzy składnicę danych obiektu buforowego
WebGL bufferSubData() - aktualizuje bufor części lub całości magazynu danych dla określonego obiektu bufora
WebGL checkFramebufferStatus() - zwraca stan kompletności obiektu WebGLFramebuffer
WebGL clear() - czyści bufory do zadanych wartości
WebGL clearColor() - określa wartości kolorów używane podczas czyszczenia buforów kolorów kontekstu
WebGL clearDepth() - określa wartość Clear dla bufora głębokości
WebGL clearStencil() - określa wartość czyszczenia bufora szablon
WebGL colorMask() - ustawia, które kolory mają być włączone lub wyłączone podczas renderowania
WebGL compileShader() - kompiluje moduł cieniujący GLSL do danych binarnych
WebGL compressedTexImage2D() - określają dwuwymiarowy obraz tekstury w skompresowanym formacie
WebGL compressedTexImage3D() - określają trójwymiarowy obraz tekstury w skompresowanym formacie
WebGL compressedTexSubImage2D() - określa dwuwymiarowy nowy pod prostokąt z obrazu tekstury w formacie skompresowanym
WebGL copyTexImage2D() - kopiuje piksele z bieżącego WebGLFramebuffer obrazu tekstury 2D, dwuwymiarową lub sześcianu
WebGL copyTexSubImage2D() - kopiuje piksele z bieżącego obrazu WebGLFramebuffer do istniejącego podobrazu tekstury 2D
WebGL createBuffer() - tworzy i inicjuje WebGLBuffer przechowywanie danych, takich jak wierzchołki lub kolory
WebGL createFramebuffer() - tworzy i inicjuje WebGLFramebuffer obiekt, tworzenie bufora ramki
WebGL createProgram() - tworzy i inicjuje WebGLProgram obiekt, tworzenie programu WebGL
WebGL createRenderbuffer() -  tworzy bufor renderowania głębi
WebGL createShader() - tworzy obiekt, albo shader wierzchołków, albo shader fragmentów

  

Opis:

 

Linki:

 

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.