Helion Bestsellery

Buduj roboty z Arduino. Od prostych konstrukcji do zaawansowanych systemów
  • Autor: Witold Wrotek
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 54.90 32.94 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328929524
  • ISBN: 978-83-289-2952-4
Dodaj Buduj roboty z Arduino. Od prostych konstrukcji do zaawansowanych systemów do koszyka

Helion Książka Dnia

Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki
  • Autor: James Leyte-Vidal
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 59.90 29.95 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328922228
  • ISBN: 978-83-289-2222-8
Dodaj Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki do koszyka

strokeStyle

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ CanvasRenderingContext2D ]

CanvasRenderingContext2D.strokeStyle

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Przykłady:

<script>

window.onload = () => {

const szer = 600;
const wys = 300;

const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d");

ctx.shadowColor = "red";
ctx.shadowBlur = 30;
ctx.shadowOffsetX = 25;
ctx.shadowOffsetY = 25;

ctx.strokeStyle = "green";
ctx.strokeRect(100, 100, 300, 200);

ctx.miterLimit = 10;
ctx.lineWidth = 25;

ctx.lineJoin = "miter";
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(25, 25);
ctx.lineTo(170, 110);
ctx.lineTo(450, 30);
ctx.lineTo(470, 100);
ctx.stroke();

ctx.lineWidth = 15;

["miter", "miter", "miter"].forEach((join, i) => {

ctx.miterLimit = 1;
ctx.shadowBlur = 10;
ctx.strokeStyle = `rgb(0, ${Math.floor(255 - 42.5 * i)}, ${Math.floor(255 - 42.5 * i)})`;
ctx.lineJoin = join;
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(10, 150 + i * 30);
ctx.lineTo(135, 195 + i * 30);
ctx.lineTo(175, 150 + i * 30);
ctx.lineTo(215, 195 + i * 30);
ctx.lineTo(455, 150 + i * 30);
ctx.stroke();
});

}

</script>

<canvas id="canvas" width="1" height="1"></canvas>

 

  

Opis:
Właściwość CanvasRenderingContext2D.strokeStyle określa kolor, gradient lub wzór używany w obrysach wokół kształtów. Wartość domyślna to #000 czarny. Wartość jeden z następujących: color - Ciąg znaków przeanalizowany jako wartość CSS <color>, gradient - obiekt CanvasGradient gradient liniowy lub promieniowy, pattern - obiekt CanvasPattern powtarzający się obraz.

Zobacz też:
CanvasGradient() - obiekt gradient liniowy
CanvasPattern() - obiekt powtarzający się obraz

 

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.