[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ CanvasRenderingContext2D ]
CanvasRenderingContext2D.moveTo()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
moveTo(x, y)
Przykłady:
<script>
window.onload = () => {
const szer = 600;
const wys = 600;
const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d");
ctx.beginPath();
ctx.moveTo(300, 50);
ctx.lineTo(50, 300);
ctx.moveTo(25, 25);
ctx.lineTo(400, 200);
ctx.moveTo(250, 25);
ctx.lineTo(250, 250);
ctx.stroke();
return;
};
</script>
<canvas id="canvas" width="100" height="100"></canvas>
Opis:
Metoda CanvasRenderingContext2D.moveTo() rozpoczyna nową podścieżkę w punkcie określonym przez podane x, y współrzędne. Parametry x - współrzędna punktu na osi X pozioma, y - współrzędna punktu na osi Y pionowa. Wartość zwracana undefined.
Zobacz też: