[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ ImageBitmapRenderingContext() ]
ImageBitmapRenderingContext.transferFromImageBitmap()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
transferFromImageBitmap(bitmap)
Przykłady:
<script>
window.onload = () => {
const canvas = document.getElementById("canvas").getContext("bitmaprenderer");
// Narysuj scenę WebGL poza ekranem
const offscreen = new OffscreenCanvas(100, 100);
const gl = offscreen.getContext("webgl");
// Przenieś bieżącą klatkę na widoczne canvas
const obraz = offscreen.transferToImageBitmap();
canvas.transferFromImageBitmap(obraz);
return;
};
</script>
<canvas id="canvas" width="500" height="300"></canvas>
Opis:
Metoda ImageBitmapRenderingContext.transferFromImageBitmap() wyświetla dane ImageBitmap() na kanwie skojarzonym z tym kontekstem renderowania. Własność obrazu ImageBitmap() również zostaje przeniesiona na płótno. Parametry bitmap - obiekt ImageBitmap() do przeniesienia. Wartość zwracana undefined.
Zobacz też:
ImageBitmap() - reprezentuje obraz bitmapowy, który można narysować canvas bez zbędnych opóźnień