[ Leksykon ] [ HTML ] [ JavaScript ] [ Obiekty ] [ canvas ]
Obiekt ImageBitmap()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
Właściwości ImageBitmap():
height - właściwość ImageBitmap.height zwraca wysokość obiektu w pikselach CSS
width - tylko do odczytu ImageBitmap.width zwraca szerokość obiektu w pikselach CSS
Metody ImageBitmap():
close() - usuwa wszystkie zasoby graficzne powiązane z plikiem ImageBitmap
Metody globalne:
createImageBitmap() - metoda globalna tworzy bitmapę z danego źródła
Przykłady:
<script>
xxx
</script>
<canvas id="canvas" width="1" height="1"></canvas>
Opis:
Interfejs ImageBitmap reprezentuje obraz bitmapowy, który można narysować canvas bez zbędnych opóźnień. Można go utworzyć z różnych obiektów źródłowych metodą createImageBitmap() fabryczną. ImageBitmap zapewnia asynchroniczną i zasobooszczędną ścieżkę przygotowania tekstur do renderowania w WebGL.
Linki:
createImageBitmap() -
WebGL -