Helion Bestsellery

Struktury danych i algorytmy w języku C#. Wykorzystaj potencjał C# do projektowania efektywnych aplikacji. Wydanie II
  • Autor: Marcin Jamro
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 89.00 53.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328918894
  • ISBN: 978-83-289-1889-4
Dodaj Struktury danych i algorytmy w języku C#. Wykorzystaj potencjał C# do projektowania efektywnych aplikacji. Wydanie II do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

addPath()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ Path2D() ]

Path2D.addPath()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

addPath(path)
addPath(path, transform)

 

Przykłady: 

<script>

window.onload = () => {

const szer = 300;
const wys = 300;

const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d", { willReadFrequently: true,});

let path1 = new Path2D();
path1.rect(120, 100, 100, 100);

let path2 = new Path2D(path1);
path2.moveTo(270, 150);
path2.arc(170, 150, 100, 0, 2 * Math.PI);

ctx.stroke(path2);

let path3 = new Path2D("M21.811,106.369l-3.254,10.335h-4.185l10.694-32.859h4.835l10.693,32.859h-
4.324l-3.347-10.335H21.811z M32.179,102.822l-3.115-9.458c-0.697-2.145-1.162-4.095-1.627-5.997h-0.
093c-0.465,1.901-0.93,3.949-1.581,5.948l-3.069,9.507H32.179z");

let path4 = new Path2D("M21.811,206.369l-3.254,10.335h-4.185l10.694-32.859h4.835l10.693,32.859h-
4.324l-3.347-10.335H21.811z M32.179,202.822l-3.115-9.458c-0.697-2.145-1.162-4.095-1.627-5.997h-0.
093c-0.465,1.901-0.93,3.949-1.581,5.948l-3.069,9.507H32.179z");

let path5 = new Path2D("M21.811,206.369l-3.254,10.335h-4.185l10.694-32.859h4.835l10.693,32.859h-
4.324l-3.347-10.335H21.811z M32.179,202.822l-3.115-9.458c-0.697-2.145-1.162-4.095-1.627-5.997h-0.
093c-0.465,1.901-0.93,3.949-1.581,5.948l-3.069,9.507H32.179z");

path3.addPath(path4);

let matrix = new DOMMatrix();
matrix.a = 1;
matrix.b = 0;
matrix.c = 0;
matrix.d = 1;
matrix.e = 260;
matrix.f = -100;

path3.addPath(path5, matrix);

ctx.fill(path3);

return;

};

</script>

<canvas id="canvas" width="100" height="100"></canvas>

 

  

Opis:
Metoda Path2D.addPath() interfejsu API Canvas 2D dodaje jeden Path2D obiekt do innego Path2D obiektu. Parametry path - ścieżka Path2D do dodania. transform - opcjonalny, DOMMatrix, który będzie używany jako macierz transformacji dla dodawanej ścieżki. Technicznie DOMMatrixInit obiekt. Wartość zwracana undefined.

Zobacz też:
DOMMatrix - 
ImageBitmap() - reprezentuje obraz bitmapowy, który można narysować canvas bez zbędnych opóźnień

 

Please publish modules in offcanvas position.