Helion Bestsellery

Generatywna sztuczna inteligencja z LangChain. Budowanie aplikacji AI opartych na LLM z użyciem Pythona, ChatGPT i innych modeli językowych
  • Autor: Ben Auffarth
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 79.00 51.35 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328914360
  • ISBN: 978-83-289-1436-0
Dodaj Generatywna sztuczna inteligencja z LangChain. Budowanie aplikacji AI opartych na LLM z użyciem Pythona, ChatGPT i innych modeli językowych do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

unpackColorSpace

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.unpackColorSpace

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Przykłady: 

<script>

window.onload = () => {

const szer = 300;
const wys = 400;

const offscreen = new OffscreenCanvas(szer, wys);
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;

const gl = canvas.getContext("webgl");

console.log(gl.canvas); // HTMLCanvasElement

gl.drawingBufferColorSpace = "display-p3";
gl.unpackColorSpace = "display-p3";

const arr = new Uint8ClampedArray(10_000);

// Wypełnij tablicę wartościami RGBA
for (let i = 0; i < arr.length; i += 4) {
arr[i + 0] = 250; // R
arr[i + 1] = 100; // G
arr[i + 2] = 0; // B
arr[i + 3] = 255; // A
}

const obraz2 = new ImageData(arr, 50);

console.log(obraz2.height); // 50
console.log(obraz2.width); // 50

width = obraz2.height;
height = obraz2.width;

var temp = new Uint8Array(obraz2); // temp

const tekstura = gl.createTexture();
gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, tekstura);

const pixel = new Uint8Array([0, 0, 255, 255]);
gl.texImage2D(
gl.TEXTURE_2D,
0,
gl.RGBA,
1,
1,
0,
gl.RGBA,
gl.UNSIGNED_BYTE,
pixel
);

const obraz = new Image();
obraz.onload = () => {
gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, tekstura);
gl.texImage2D(
gl.TEXTURE_2D,
0,
gl.RGBA,
gl.RGBA,
gl.UNSIGNED_BYTE,
obraz
);

if (isPowerOf2(obraz.width) && isPowerOf2(obraz.height)) {
gl.generateMipmap(gl.TEXTURE_2D);
} else {
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_S, gl.CLAMP_TO_EDGE);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_T, gl.CLAMP_TO_EDGE);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_MIN_FILTER, gl.LINEAR);
}
};

function isPowerOf2(value) {
return (value & (value - 1)) === 0;
}
obraz.src = "dom.png";
console.log(tekstura); // WebGLTexture{}

}

</script>

<canvas id="canvas" width="100" height="100"></canvas>

  

Opis:
Właściwość WebGLRenderingContext.unpackColorSpace włađciwość eksperymentalna, określa przestrzeń kolorów do konwersji podczas importowania tekstur. Oprócz domyślnej srgb, można używać przestrzeni kolorów display-p3. Źródła obrazu tekstury mogą być następujące:

ImageBitmap
ImageData
HTMLImageElement
HTMLCanvasElement
HTMLVideoElement
OffscreenCanvas
VideoFrame

Tekstury importuje się za pomocą metod WebGLRenderingContext.texImage2D() i WebGLRenderingContext.texSubImage2D(), a podczas importu następuje konwersja do określonej unpackColorSpace przestrzeni kolorów. Należy pamiętać, że nie ma to zastosowania w HTMLImageElement, gdy UNPACK_COLORSPACE_CONVERSION_WEBGL parametr przechowywania pikseli jest ustawiony na NONE. Ta właściwość może przyjmować następujące wartości "srgb" wybiera przestrzeń kolorów sRGB. Jest to wartość domyślna. "display-p3" wybiera przestrzeń kolorów display-p3. Jeśli zostanie podana nieprawidłowa wartość, wartość unpackColorSpace pozostanie niezmieniona.

Zobacz też:
WebGLRenderingContext texImage2D() -
WebGLRenderingContext texSubImage2D() -

 

Please publish modules in offcanvas position.