Helion Bestsellery

Odkryj dzieła inżynierów. Ilustrowany przewodnik terenowy po infrastrukturze technicznej
  • Autor: Grady Hillhouse
  • Zniżka: 34%
  • Cena: 59.90 38.94 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328910089
  • ISBN: 978-83-289-1008-9
Dodaj Odkryj dzieła inżynierów. Ilustrowany przewodnik terenowy po infrastrukturze technicznej do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

bufferSubData()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.bufferSubData()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

// WebGL1
bufferSubData(target, offset)
bufferSubData(target, offset, srcData)

// WebGL2
bufferSubData(target, dstByteOffset, srcOffset)
bufferSubData(target, dstByteOffset, srcData, srcOffset)
bufferSubData(target, dstByteOffset, srcData, srcOffset, length)

 

Przykłady: 

if(document.getElementById('lista').selectedIndex == 1)
{
gl.bufferSubData(gl.ARRAY_BUFFER, 0, new Float32Array(teksturaKod))
}

  

const buffer = gl.createBuffer();
gl.bindBuffer(gl.ARRAY_BUFFER, buffer);
gl.bufferData(gl.ARRAY_BUFFER, 1024, gl.STATIC_DRAW);
gl.bufferSubData(gl.ARRAY_BUFFER, 512, data);

 

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bufferSubData() aktualizuje podzbiór magazynu danych obiektu buforowego. Zastępowanie części lub całości magazynu danych dla określonego obiektu bufora. Dane rozpoczynające się od przesunięcia bajtu offset i rozszerzające się o size bajty są kopiowane do magazynu danych z pamięci wskazywanej przez data. offset i size musi definiować zakres leżący całkowicie w magazynie danych obiektu buforowego.
Parametr target - GLenum określenie punktu wiązania celu. Możliwa wartość:

gl.ARRAY_BUFFER - Bufor zawierający atrybuty wierzchołków, takie jak współrzędne wierzchołków, dane współrzędnych tekstury lub dane koloru wierzchołków.
gl.ELEMENT_ARRAY_BUFFER - Bufor używany dla indeksów elementów.

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:

gl.COPY_READ_BUFFER - Bufor do kopiowania z jednego obiektu bufora do drugiego.
gl.COPY_WRITE_BUFFER - Bufor do kopiowania z jednego obiektu bufora do drugiego.
gl.TRANSFORM_FEEDBACK_BUFFER - Bufor do operacji sprzężenia zwrotnego transformacji.
gl.UNIFORM_BUFFER - Bufor służący do przechowywania jednolitych bloków.
gl.PIXEL_PACK_BUFFER - Bufor używany do operacji przesyłania pikseli.
gl.PIXEL_UNPACK_BUFFER - Bufor używany do operacji przesyłania pikseli.

Parametr dstByteOffset - GLintptr określające przesunięcie w bajtach, od którego rozpocznie się wymiana danych.

Parametr srcData - Opcjonalny ArrayBuffer, SharedArrayBuffer, DataView lub TypedArray które zostaną skopiowane do magazynu danych.

Parametr srcOffset - GLuint określenie przesunięcia indeksu elementu, od którego należy rozpocząć czytanie bufora.

Parametr length - Opcjonalny domyślna wartość GLuint 0.

Wartość zwracana undefined. Wyjątki gl.INVALID_VALUE jeśli dane zostaną zapisane poza końcem bufora lub jeśli data jest, zgłaszany jest błąd null. Jeśli nie jest to jedno z dozwolonych wyliczeń, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd .target.

Zobacz też:
gl.INVALID_ENUM - 
gl.INVALID_VALUE - 

 

Please publish modules in offcanvas position.