Helion Bestsellery

Odkryj dzieła inżynierów. Ilustrowany przewodnik terenowy po infrastrukturze technicznej
  • Autor: Grady Hillhouse
  • Zniżka: 34%
  • Cena: 59.90 38.94 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328910089
  • ISBN: 978-83-289-1008-9
Dodaj Odkryj dzieła inżynierów. Ilustrowany przewodnik terenowy po infrastrukturze technicznej do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

Obiekty

[ Leksykon ] [ JavaScript ]

Obiekty

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Obiekty wbudowane:
AggregateError() - obiekt prezentuje błąd, gdy kilka błędów musi być zawiniętych w jeden błąd
Array() - tablice umożliwią przechowywanie wielu elementów pod jedną nazwą zmiennej
CanvasGradient() - Interfejs reprezentuje nieprzezroczysty obiekt opisujący gradient
CanvasPattern() - Interfejs prezentuje obiekt opisujący wzór na podstawie obrazu
CanvasRenderingContext2D() - Interfejs CanvasRenderingContext2D zapewnia kontekst renderowania 2D dla <canvas>
createImageBitmap() - metoda globalna tworzy bitmapę z danego źródła
HTMLCanvasElement() - Interfejs do manipulowania i prezentacją elementów HTML <canvas>
ImageBitmap() - reprezentuje obraz bitmapowy, który można narysować canvas bez zbędnych opóźnień
ImageBitmapRenderingContext() - Interfejs renderowania płótna, który zapewnia funkcję zastępowania zawartości płótna
ImageData() - Interfejs reprezentuje podstawowe dane pikseli obszaru elementu <canvas>
Math() - obiekt właściwości i metod dla stałych i funkcji matematycznych
Number() - obiekt reprezentuje liczby, konwertuje ciąg znaków lub inną wartość na liczby
OffscreenCanvas() - zapewnia płótno, które można renderować poza ekranem
OffscreenCanvasRenderingContext2D() - służącym do rysowania na bitmapie obiektu OffscreenCanvas
Path2D() - służy do deklarowania ścieżki, zwraca nowo utworzony Path2D obiekt
Promise() - jest obiektem reprezentującym ostateczne zakończenie lub niepowodzenie operacji asynchronicznej
String() - obiekt służy do konwersji ciągów i manipulowania sekwencją znaków
TextMetrics() - reprezentuje wymiary fragmentu tekstu na płótnie, instancja canvas measureText()

 

wartosc = Number(1.921);
typ = String('round');
console.log(Math[typ](wartosc)); // 2

 

...
const zmiennA = (wartosc, kod) => zadanie("jeden", wartosc, kod);
console.log(zmiennA(10, 15));

 

Przykład literału obiektowego

var myObiekt = {
produkt1: "buty",
produkt2: "spodnie",
kolor: "czarny",
paczka: "mała",
ilosc: 2,
rabaty: function() {
document.write("-5% " + this.produkt1 + ". ");
document.write("-10% " + this.produkt2 + ".");
}
};

var box: "paczka";
myObiekt[box] = "duża";

document.write("Nazwa produktu: " + myObiekt.produkt1 + ". ");
document.write("Kolor produktu: " + myObiekt.kolor + ".");

myObiekt.kolor = "biały";
myObiekt["ilosc"] = 5;

myObiekt.rabaty();

   

var myObiekt = new Object();

myObiekt.produkt = "buty";
myObiekt.kolor = "czarny";

document.write("Nazwa produktu: " + myObiekt.produkt + ". ");
document.write("Kolor produktu: " + myObiekt.kolor + ".");

   

Przykład dodania nowej metody do obiektu:

myObiekt.produkt10 = function() {
document.write("buty");
};

   

Przykład usunięcia właściwości lub metody z obiektu:

delete myObiekt.gra;
delete myObiekt.produkt10;
delete myObiekt["książka"];

   

Dodanie właściwości

var myObiekt = {
a: "a",
b: "b",
};
myObiekt.c = "c";

 

Za pomocą in można sprawdzić czy właściwość obiektu ma wartość:

var myObiekt = {
produkt1: "buty",
produkt2: "spodnie",
};

var towar1 = "produkt1" in myObiekt;
var towar3 = "produkt3" in myObiekt;

document.write("Towar1: " + towar1); // towar o właściwości istnieje, zwróci true
document.write("Towar3: " + towar3); // towar nie istnieje zwróci false

 

Opis:

Zobacz też:
Object() - JavaScript obsługuje obiekty danych i metod
in - sprawdzamy czy właściwość ma wartość
Funkcje definiowane ]
Zmienne ]

Linki:

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.