[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ Właściwości ] [ canvas ] [ CanvasRenderingContext2D ]
CanvasRenderingContext2D.stroke()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
stroke()
stroke(path)
Przykłady:
<script>
window.onload = () => {
const szer = 600;
const wys = 600;
const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys;
const ctx = canvas.getContext("2d");
ctx.rect(100, 150, 150, 150);
ctx.stroke();
ctx.beginPath();
ctx.lineWidth = 30;
ctx.strokeStyle = "blue";
ctx.moveTo(50, 50);
ctx.lineTo(300, 25);
ctx.stroke();
ctx.lineWidth = 15;
ctx.strokeStyle = "yellow";
ctx.moveTo(10, 80);
ctx.lineTo(220, 80);
ctx.stroke();
ctx.lineWidth = 5;
ctx.strokeStyle = "orange";
ctx.moveTo(30, 250);
ctx.lineTo(300, 150);
ctx.stroke();
ctx.lineWidth = 25;
ctx.strokeStyle = "green";
ctx.beginPath();
ctx.rect(200, 350, 125, 125);
ctx.stroke();
ctx.fill();
ctx.beginPath();
ctx.rect(25, 350, 125, 125);
ctx.fill();
ctx.stroke();
return;
};
</script>
<canvas id="canvas" width="100" height="100"></canvas>
Opis:
Metoda CanvasRenderingContext2D.stroke() obrysowuje bieżącą lub podaną ścieżkę za pomocą aktualny styl obrysu. Pociągnięcia są wyrównywane do środka ścieżki, jest to połowa skoku narysowane po wewnętrznej stronie, a połowa po stronie zewnętrznej. Pociągnięcie jest rysowane przy użyciu niezerowej reguły nawijania, która oznacza, że skrzyżowania ścieżek będą nadal zapełniane. Parametry path Path2D. Wartość zwracana undefined.
Zobacz też:
Path2D -