Helion Bestsellery

Python. Rusz głową! Wydanie III
  • Autor: Paul Barry
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 129.00 77.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328907003
  • ISBN: 978-83-289-0700-3
Dodaj Python. Rusz głową! Wydanie III do koszyka

Helion Książka Dnia

Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki
  • Autor: James Leyte-Vidal
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 59.90 29.95 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328922228
  • ISBN: 978-83-289-2222-8
Dodaj Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki do koszyka

attachShader()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.attachShader()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

attachShader(program, shader)

 

Przykłady: 

const program = gl.createProgram();

// Dołącz istniejące moduły cieniujące
gl.attachShader(program, vShader);
gl.attachShader(program, fShader);

gl.linkProgram(program);

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.attachShader() dołącza fragment lub wierzchołek WebGLShader do pliku WebGLProgram. Parametry program - WebGLProgram, shader - fragment lub wierzchołek WebGLShader.

Zobacz też:
WebGLProgram - 
WebGLShader - 

 

Please publish modules in offcanvas position.