Helion Bestsellery

Python. Zbiór zadań z rozwiązaniami
  • Autor: Tomasz Jaśniewski
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 59.00 35.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328911437
  • ISBN: 978-83-289-1143-7
Dodaj Python. Zbiór zadań z rozwiązaniami do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

attachShader()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.attachShader()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

attachShader(program, shader)

 

Przykłady: 

const program = gl.createProgram();

// Dołącz istniejące moduły cieniujące
gl.attachShader(program, vShader);
gl.attachShader(program, fShader);

gl.linkProgram(program);

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.attachShader() dołącza fragment lub wierzchołek WebGLShader do pliku WebGLProgram. Parametry program - WebGLProgram, shader - fragment lub wierzchołek WebGLShader.

Zobacz też:
WebGLProgram - 
WebGLShader - 

 

Please publish modules in offcanvas position.