[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.bindAttribLocation()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
bindAttribLocation(program, index, name)
Przykłady:
gl.bindAttribLocation(program, daneLocation, "vDane");
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindAttribLocation() wiąże ogólny indeks wierzchołków ze zmienną atrybutu. Parametry program - obiekt WebGLProgram do związania. index - GLuint określający indeks ogólnego wierzchołka do powiązania (unsigned long - 32-bitowa liczba całkowita bez znaku). name - ciąg określający nazwę zmiennej, która ma zostać powiązana z ogólnym indeksem wierzchołka. Nazwa ta nie może zaczynać się od "webgl_" ani "_webgl_", ponieważ są one zastrzeżone do użytku przez WebGL. Wartość zwracana undefined.
Zobacz też: