Helion Bestsellery

Matematyka w deep learningu. Co musisz wiedzieć, aby zrozumieć sieci neuronowe
  • Autor: Ronald T. Kneusel
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 89.00 57.84 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328910164
  • ISBN: 978-83-289-1016-4
Dodaj Matematyka w deep learningu. Co musisz wiedzieć, aby zrozumieć sieci neuronowe do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

bindAttribLocation()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.bindAttribLocation()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

bindAttribLocation(program, index, name)

 

Przykłady: 

gl.bindAttribLocation(program, daneLocation, "vDane");

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindAttribLocation() wiąże ogólny indeks wierzchołków ze zmienną atrybutu. Parametry program - obiekt WebGLProgram do związania. index - GLuint określający indeks ogólnego wierzchołka do powiązania (unsigned long - 32-bitowa liczba całkowita bez znaku). name - ciąg określający nazwę zmiennej, która ma zostać powiązana z ogólnym indeksem wierzchołka. Nazwa ta nie może zaczynać się od "webgl_" ani "_webgl_", ponieważ są one zastrzeżone do użytku przez WebGL. Wartość zwracana undefined.

Zobacz też:

 

Please publish modules in offcanvas position.