Helion Bestsellery

SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie V
  • Autor: Ben Forta
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 59.00 38.35 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328394902
  • ISBN: 978-83-283-9490-2
Dodaj SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie V do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

blendFuncSeparate()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.blendFuncSeparate()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

blendFuncSeparate(srcRGB, dstRGB, srcAlpha, dstAlpha)

 

Przykłady: 

gl.enable(gl.BLEND);
gl.blendFuncSeparate(gl.SRC_COLOR, gl.DST_COLOR, gl.ONE, gl.ZERO);
gl.getParameter(gl.BLEND_SRC_RGB) === gl.SRC_COLOR; // true

  

gl.enable(gl.BLEND); // aktywuj mieszanie
gl.blendFuncSeparate(gl.SRC_COLOR, gl.DST_COLOR, gl.ONE, gl.ZERO);

 

gl.enable( gl.BLEND );
gl.blendEquationSeparate(gl.FUNC_ADD, gl.FUNC_ADD);
gl.blendFuncSeparate(gl.SRC_ALPHA, gl.SRC_COLOR, gl.DST_COLOR, gl.ONE_MINUS_CONSTANT_COLOR);

 

gl.enable(gl.BLEND);
gl.blendEquation(gl.FUNC_ADD);
gl.blendFunc(gl.SRC_ALPHA, gl.ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
gl.blendFuncSeparate(gl.SRC_COLOR, gl.DST_COLOR, gl.ONE, gl.ZERO);

 

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.blendFuncSeparate() definiuje, która funkcja jest używana do oddzielnego łączenia arytmetyki pikseli dla komponentów RGB i alfa. Parametry srcRGB - WebGL_API.Types określający mnożnik dla współczynników mieszania źródła czerwonego, zielonego i niebieskiego (RGB). Wartość domyślna to gl.ONE. dstRGB - WebGL_API.Types określający mnożnik dla docelowych współczynników mieszania koloru czerwonego, zielonego i niebieskiego (RGB). Wartość domyślna to gl.ZERO. srcAlpha - WebGL_API.Types określający mnożnik dla współczynnika mieszania źródła alfa. Wartość domyślna to gl.ONE. dstAlpha - WebGL_API.Types określający mnożnik dla współczynnika mieszania miejsca docelowego alfa. Wartość domyślna to gl.ZERO. Wartość zwracana undefined. Wyjątki jeśli srcRGB, dstRGB, srcAlpha lub dstAlpha nie jest jedną z podanych możliwych wartości, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. srcRGB jeśli jako czynniki źródła ( ) i miejsca docelowego ( ) zostaną użyte razem stały kolor i stała wartość alfa dstRGB, gl.INVALID_ENUM zostanie zgłoszony błąd.

Aby uzyskać bieżącą funkcję mieszania, wykonaj zapytanie o stałe BLEND_SRC_RGB, BLEND_SRC_ALPHA, BLEND_DST_RGBi BLEND_DST_ALPHA, które zwracają jedną ze stałych funkcji mieszania.

Następujące stałe mogą być użyte dla srcRGB, dstRGB, srcAlpha i dstAlpha. Wzory na współczynniki mieszania można opisać w następujący sposób wszystkie wartości RGBA mieszczą się w przedziale od 0 do 1.

kolor(RGB) = (kolor źródłowy * srcRGB ) + (kolor docelowy * dstRGB ),
kolor(A) = (sourceAlpha * srcAlpha ) + (destinationAlpha * dstAlpha ),

W poniżej R S , G S , B S , A S reprezentują odpowiednio składową czerwoną, zieloną, niebieską i alfa źródła, R D , G D , B D , A D reprezentują odpowiednio czerwony, zielony, niebieski i alfa składnik miejsca docelowego. Podobnie R C , G C , B C , A C reprezentują odpowiednio składową czerwoną, zieloną, niebieską i alfa stałego koloru. Wszystkie są wartościami z zakresu od 0 do 1.

Stałe:

gl.ZERO [ Współczynnik RGB: 0,0,0] [ Czynnik alfa: 0 ] - Mnoży wszystkie kolory przez 0.
gl.ONE [ Współczynnik RGB: 1,1,1] [ Czynnik alfa: 1 ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1.
gl.SRC_COLOR [ Współczynnik RGB: R S, G S, B S] [ Czynnik alfa: A ] - Mnoży wszystkie kolory przez kolory źródłowe.
gl.ONE_MINUS_SRC_COLOR [ Współczynnik RGB: 1-R S , 1-G S , 1-B S ] [ Czynnik alfa: 1-A S ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1 minus każdy kolor źródłowy.
gl.DST_COLOR [ Współczynnik RGB: R D , G D , B D ] [ Czynnik alfa: A D ] - Mnoży wszystkie kolory przez kolor docelowy.
gl.ONE_MINUS_DST_COLOR [ Współczynnik RGB: 1-R D , 1-G D , 1-B D ] [ Czynnik alfa: 1-A D ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1 minus każdy kolor docelowy.
gl.SRC_ALPHA [ Współczynnik RGB: A S , A S , A S ] [ Czynnik alfa: A S] - Mnoży wszystkie kolory przez źródłową wartość alfa.
gl.ONE_MINUS_SRC_ALPHA [ Współczynnik RGB: 1-A S , 1-A S , 1-A S ] [ Czynnik alfa: 1-A S ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1 minus źródłowa wartość alfa.
gl.DST_ALPHA [ Współczynnik RGB: A D , A D , A D ] [ Czynnik alfa: A D ] - Mnoży wszystkie kolory przez docelową wartość alfa.
gl.ONE_MINUS_DST_ALPHA [ Współczynnik RGB: 1-A D , 1-A D , 1-A D ] [ Czynnik alfa: 1-A D ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1 minus docelowa wartość alfa.
gl.CONSTANT_COLOR [ Współczynnik RGB: R do , G do , B do ] [ Czynnik alfa: A C ] - Mnoży wszystkie kolory przez stały kolor.
gl.ONE_MINUS_CONSTANT_COLOR [ Współczynnik RGB: 1-R C , 1-G C , 1-B C ] [ Czynnik alfa: 1- A C ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1 minus stały kolor.
gl.CONSTANT_ALPHA [ Współczynnik RGB: A C , A C , A C ] [ Czynnik alfa: A C ] - Mnoży wszystkie kolory przez stałą wartość alfa.
gl.ONE_MINUS_CONSTANT_ALPHA [ Współczynnik RGB: 1-A C , 1-A C , 1-A C ] [ Czynnik alfa: 1-A C ] - Mnoży wszystkie kolory przez 1 minus stała wartość alfa.
gl.SRC_ALPHA_SATURATE [ Współczynnik RGB: min( A S , 1-A D ), min( A S , 1-A D ), min( A S , 1-A D )] [ Czynnik alfa: 1 ] - Mnoży kolory RGB przez mniejszą z wartości alfa źródłowej lub wartości 1 minus docelowa wartość alfa. Wartość alfa jest mnożona przez 1.

Zobacz też:
gl.blendEquation() - 
gl.blendEquationSeparate() - 
gl.blendFunc() - 
gl.enable() - 
gl.INVALID_ENUM - 

 

Please publish modules in offcanvas position.