[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.clear()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
clear(mask)
Przykłady:
gl.viewport(0, 0, gl.canvas.width, gl.canvas.height);
gl.clear(gl.DEPTH_BUFFER_BIT);
gl.clear(gl.DEPTH_BUFFER_BIT | gl.COLOR_BUFFER_BIT);
gl.getParameter(gl.COLOR_CLEAR_VALUE);
gl.getParameter(gl.DEPTH_CLEAR_VALUE);
gl.getParameter(gl.STENCIL_CLEAR_VALUE);
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.clear() czyści bufory do zadanych wartości. Wstępnie ustawione wartości można ustawić za pomocą clearColor(), clearDepth() lub clearStencil(). Parametry mask - bitowa GLbitfield maska wskazująca bufory do wyczyszczenia. Możliwe wartości to: gl.COLOR_BUFFER_BIT, gl.DEPTH_BUFFER_BIT, gl.STENCIL_BUFFER_BIT. Wartość zwracana undefined. Wyjątki jeśli maska nie jest jedną z podanych możliwych wartości, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. Aby uzyskać bieżące, jasne wartości, wykonaj zapytanie o stałe COLOR_CLEAR_VALUE, DEPTH_CLEAR_VALUEi STENCIL_CLEAR_VALUE.
Zobacz też:
clearColor() -
clearDepth() -
clearStencil() -
gl.INVALID_ENUM -