[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.clearColor()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
clearColor(red, green, blue, alpha)
Przykłady:
gl.clearColor(1, 1, 0.5, 3);
gl.getParameter(gl.COLOR_CLEAR_VALUE); // Float32Array[1, 1, 0.5, 1]
// Ustaw przezroczysty kolor na płótnie
gl.clearColor(0.12, 0.34, 0.56, 0.9);
// Wyczyść kontekst nowo postawionym kolorem
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT);
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.clearColor() określa wartości kolorów używane podczas czyszczenia buforów kolorów. Określa, jakich wartości kolorów należy użyć podczas wywoływania clear() metody. Wartości są zaciśnięte pomiędzy 0 a 1.
ParametryŁ
red - GLclampf określające wartość koloru czerwonego używaną podczas czyszczenia buforów kolorów. Wartość domyślna: 0.
green - GLclampf określające wartość koloru zielonego używaną podczas czyszczenia buforów kolorów. Wartość domyślna: 0.
blue - GLclampf określające wartość koloru niebieskiego używaną podczas czyszczenia buforów kolorów. Wartość domyślna: 0.
alpha - GLclampf określające wartość alfa przezroczystość używaną podczas czyszczenia buforów kolorów. Wartość domyślna: 0.
Wartość zwracana undefined. Aby uzyskać bieżący wyraźny kolor, zapytanie o COLOR_CLEAR_VALUE stałą, która zwraca wartość Float32Array.
Zobacz też:
clear() -
clearDepth() -
clearStencil() -