[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.clearDepth()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
clearDepth(depth)
Przykłady:
gl.clearColor(0.0,0.0,0.0,1.0);
gl.clearDepth(1.0); // Wyczyść wszystko
gl.enable(gl.DEPTH_TEST); // Włącz testowanie głębokości
gl.depthFunc(gl.LEQUAL); // Rzeczy bliskie przesłaniają rzeczy odległe
gl.clearColor(0.12, 0.34, 0.56, 0.9);
gl.clearDepth(1);
gl.clearDepth(0.6);
gl.getParameter(gl.DEPTH_CLEAR_VALUE); // 0.6
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.clearDepth() określa wartość clear() dla bufora głębokości. Określa, jakiej wartości głębi należy użyć podczas wywoływania clear() metody. Wartość jest pomiędzy 0 a 1. Parametr depth - GLclampf określające wartość głębi używaną po wyczyszczeniu bufora głębi. Wartość domyślna: 1. Wartość zwracana undefined. Aby uzyskać aktualną wartość czyszczenia głębokości, wykonaj zapytanie o DEPTH_CLEAR_VALUE stałą.
Zobacz też:
clear() -
clearColor() -
clearStencil() -