[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.colorMask()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
colorMask(red, green, blue, alpha)
Przykłady:
// tylko kolor czerwony
gl.colorMask(true, false, false, false);
gl.enable(gl.DEPTH_TEST);
gl.stencilFunc(gl.EQUAL, 0, 0xFF);
gl.stencilOp(gl.KEEP, gl.KEEP, gl.KEEP);
generatorScenyA(time);
// przywracamy kolory
gl.colorMask(true, true, true, true);
gl.colorMask(true, true, true, false);
gl.getParameter(gl.COLOR_WRITEMASK); // [true, true, true, false]
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.colorMask() ustawia, które komponenty kolorów mają być włączone lub wyłączone podczas rysowania lub renderowania do pliku WebGLFramebuffer. Parametr red - GLboolean określające, czy składowa koloru czerwonego może zostać zapisana w buforze ramki. Domyślna wartość: true. green - GLboolean określające, czy składnik koloru zielonego może zostać zapisany w buforze ramki. Domyślna wartość: true. blue - GLboolean określające, czy składnik koloru niebieskiego może zostać zapisany w buforze ramki. Domyślna wartość: true. alpha - GLboolean określające, czy komponent alfa przezroczystość może zostać zapisany w buforze ramki. Domyślna wartość: true. Wartość zwracana undefined. Aby uzyskać bieżącą maskę kolorów, wykonaj zapytanie o COLOR_WRITEMASK stałą, która zwraca wartość Array.
Zobacz też: