Helion Bestsellery

Architektura oprogramowania. Rusz głową! Przewodnik po myśleniu architektonicznym
  • Autor: Raju Gandhi, Mark Richards, Neal Ford
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 129.00 83.85 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328915671
  • ISBN: 978-83-289-1567-1
Dodaj Architektura oprogramowania. Rusz głową! Przewodnik po myśleniu architektonicznym do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

compileShader()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.compileShader()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

compileShader(shader)

 

Przykłady: 

function createShader(gl, typ, dane) {

const daneShader = gl.createShader(typ);
gl.shaderSource(daneShader, dane);
gl.compileShader(daneShader);

if ( !gl.getShaderParameter(daneShader, gl.COMPILE_STATUS)) {
const eInformacja = gl.getShaderInfoLog(daneShader);
const eTyp = gl.getShaderSource(daneShader);
throw "Nie można skompilować Shader WebGL. \n\n" + eInformacja + ", " + eTyp;
}

return daneShader

}

 

const shader = gl.createShader(gl.VERTEX_SHADER);
gl.shaderSource(shader, shaderSource);
gl.compileShader(shader);

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.compileShader() kompiluje moduł cieniujący GLSL do danych binarnych, dzięki czemu może być używany przez obiekt WebGLProgram. Parametr shader - fragment lub wierzchołek WebGLShader. Wartość zwracana undefined.

Zobacz też:
attachShader() -
createProgram() -
createShader() -
deleteProgram() -
deleteShader() -
detachShader() -
getAttachedShaders() -
getProgramParameter() -
getProgramInfoLog() -
getShaderParameter() -
getShaderPrecisionFormat() -
getShaderInfoLog() -
getShaderSource() -
isProgram() -
isShader() -
linkProgram() -
shaderSource() -
useProgram() -
validateProgram() -

 

Please publish modules in offcanvas position.