Helion Bestsellery

Django 5. Praktyczne tworzenie aplikacji internetowych w Pythonie. Wydanie V
  • Autor: Antonio Melé
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 149.00 89.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328918825
  • ISBN: 978-83-289-1882-5
Dodaj Django 5. Praktyczne tworzenie aplikacji internetowych w Pythonie. Wydanie V do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

createRenderbuffer()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.createRenderbuffer()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

 

Przykłady: 

const canvas = document.getElementById("canvas");
const gl = canvas.getContext("webgl");
const renderBuffer = gl.createRenderbuffer();

  

// Utwórz i powiąż bufor ramki
const fb = gl.createFramebuffer();
gl.bindFramebuffer(gl.FRAMEBUFFER, fb);

// dołącz teksturę jako pierwszy załącznik koloru
const attachmentPoint = gl.COLOR_ATTACHMENT0;
const level = 0;
gl.framebufferTexture2D(gl.FRAMEBUFFER, attachmentPoint, gl.TEXTURE_2D, targetTexture, level);

// utwórz bufor renderowania głębi
const depthBuffer = gl.createRenderbuffer();
gl.bindRenderbuffer(gl.RENDERBUFFER, depthBuffer);

// utwórz bufor głębi i taki sam rozmiar jak docelową Texture
gl.renderbufferStorage(gl.RENDERBUFFER, gl.DEPTH_COMPONENT16, targetTextureWidth, targetTextureHeight);
gl.framebufferRenderbuffer(gl.FRAMEBUFFER, gl.DEPTH_ATTACHMENT, gl.RENDERBUFFER, depthBuffer);

// kombinacje załączników jedynymi gwarantowanymi kombinacjami załączników są:
//COLOR_ATTACHMENT0 = RGBA/UNSIGNED_BYTE texture
//COLOR_ATTACHMENT0 = RGBA/UNSIGNED_BYTE texture + DEPTH_ATTACHMENT = DEPTH_COMPONENT16 renderbuffer
//COLOR_ATTACHMENT0 = RGBA/UNSIGNED_BYTE texture + DEPTH_STENCIL_ATTACHMENT = DEPTH_STENCIL renderbuffer

var status = gl.checkFramebufferStatus(gl.FRAMEBUFFER);
console.log("FRAMEBUFFER status:" + status);

 

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.createRenderbuffer() tworzy i inicjuje WebGLRenderbufferobiekt. Tworzy bufor renderowania głębi. Wartość zwracana Obiekt WebGLRenderbuffer przechowujący dane, taki jak obraz, lub mogący być źródłem lub celem operacji renderowania.

Kombinacje załączników jedynymi gwarantowanymi kombinacjami załączników są:

COLOR_ATTACHMENT0 = RGBA/UNSIGNED_BYTE texture
COLOR_ATTACHMENT0 = RGBA/UNSIGNED_BYTE texture + DEPTH_ATTACHMENT = DEPTH_COMPONENT16 renderbuffer
COLOR_ATTACHMENT0 = RGBA/UNSIGNED_BYTE texture + DEPTH_STENCIL_ATTACHMENT = DEPTH_STENCIL renderbuffer

Zobacz też:
WebGLRenderingContext.bindRenderbuffer() - 
WebGLRenderingContext.deleteRenderbuffer() - 
WebGLRenderingContext.isRenderbuffer() - 
Inne bufory:
WebGLBuffer - 
WebGLFramebuffer - 

 

Please publish modules in offcanvas position.