Helion Bestsellery

Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie
  • Autor: Tom Taulli
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 79.00 47.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328920828
  • ISBN: 978-83-289-2082-8
Dodaj Programowanie wspomagane sztuczną inteligencją. Lepsze planowanie, kodowanie, testowanie i wdrażanie do koszyka

Helion Książka Dnia

Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Autor: Nick Bostrom
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 69.00 34.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328903272
  • ISBN: 978-83-289-0327-2
Dodaj Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia do koszyka

bindBuffer()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.bindBuffer()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

bindBuffer(target, buffer)

 

Przykłady: 

 const buffer = gl.createBuffer();

gl.bindBuffer(gl.ARRAY_BUFFER, buffer);

gl.getParameter(gl.ARRAY_BUFFER_BINDING);
gl.getParameter(gl.ELEMENT_ARRAY_BUFFER_BINDING);

console.log(gl.getParameter(gl.ARRAY_BUFFER_BINDING)); // WebGLBuffer {}

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindBuffer() wiąże dany element WebGLBuffer z celem.

Parametry target - GLenum określenie punktu wiązania celu (unsigned long używane do wyliczeń). Możliwa wartość:

gl.ARRAY_BUFFER - Bufor zawierający atrybuty wierzchołków, takie jak współrzędne wierzchołków, dane współrzędnych tekstury lub dane koloru wierzchołków
gl.ELEMENT_ARRAY_BUFFER - Bufor używany dla indeksów elementów

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:

gl.COPY_READ_BUFFER - Bufor do kopiowania z jednego obiektu bufora do drugiego
gl.COPY_WRITE_BUFFER - Bufor do kopiowania z jednego obiektu bufora do drugiego
gl.TRANSFORM_FEEDBACK_BUFFER - Bufor do operacji sprzężenia zwrotnego transformacji
gl.UNIFORM_BUFFER - Bufor służący do przechowywania jednolitych bloków
gl.PIXEL_PACK_BUFFER - Bufor używany do operacji przesyłania pikseli
gl.PIXEL_UNPACK_BUFFER - Bufor używany do operacji przesyłania pikseli

Parametr buffer - WebGLBuffer do związania. Wartość zwracana undefined. Wyjątki z danym obiektem można powiązać tylko jeden cel WebGLBuffer. Próba powiązania bufora z innym celem spowoduje błąd, INVALID_OPERATION a bieżące powiązanie bufora pozostanie takie samo. WebGLBuffer, które zostało oznaczone do usunięcia, deleteBuffer nie może być ponownie oprawione. Próba zrobienia tego spowoduje wygenerowanie INVALID_OPERATION błędu, a bieżące powiązanie pozostanie niezmienione.

Zobacz też:
WebGLBuffer - 

 

Please publish modules in offcanvas position.