Helion Bestsellery

Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski
  • Autor: Cathy Tanimura
  • Zniżka: 35%
  • Cena: 69.00 44.85 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328388956
  • ISBN: 978-83-283-8895-6
Dodaj Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

bindFramebuffer()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.bindFramebuffer()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

bindFramebuffer(target, framebuffer)

 

Przykłady: 

 const canvas = document.getElementById("canvas");

canvas.width = szer;
canvas.height = wys

const gl = canvas.getContext("webgl");

gl.clearColor(0.0, 0.0, 0.0, 1.0);
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT);

const framebuffer = gl.createFramebuffer();
gl.bindFramebuffer(gl.FRAMEBUFFER, framebuffer);

gl.getParameter(gl.FRAMEBUFFER_BINDING);

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindFramebuffer() wiąże określony element docelowy WebGLFramebuffer lub, jeśli framebuffer argument ma wartość null, wartość domyślną WebGLFramebuffer, która jest powiązana z kontekstem renderowania płótna. Parametry target - GLenum określenie punktu wiązania celu (unsigned long Używane do wyliczeń). Możliwa wartość:

gl.FRAMEBUFFER - bufor zbierający, przechowujący dane dotyczące koloru, alfa, głębi i szablonu, używany zarówno jako miejsce docelowe rysowania, jak i źródło odczytu.

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:

gl.DRAW_FRAMEBUFFER - gl.draw* używany jako miejsce docelowe operacji rysowania, takich jak gl.clear* i gl.blitFramebuffer
gl.READ_FRAMEBUFFER - używane jako źródło operacji odczytu, takich jak gl.readPixels i gl.blitFramebuffer

Parametr framebuffer - obiekt WebGLFramebuffer do powiązania lub null do powiązania obiektu HTMLCanvasElement lub OffscreenCanvas skojarzonego z kontekstem renderowania. Wartość zwracana undefined. Wyjątki Jeśli nie jest , , lub , gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. target gl.FRAMEBUFFER gl.DRAW_FRAMEBUFFER gl.READ_FRAMEBUFFER.

Zobacz też:
WebGLFramebuffer - 

 

Please publish modules in offcanvas position.