[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.bindFramebuffer()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
bindFramebuffer(target, framebuffer)
Przykłady:
const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys
const gl = canvas.getContext("webgl");
gl.clearColor(0.0, 0.0, 0.0, 1.0);
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT);
const framebuffer = gl.createFramebuffer();
gl.bindFramebuffer(gl.FRAMEBUFFER, framebuffer);
gl.getParameter(gl.FRAMEBUFFER_BINDING);
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindFramebuffer() wiąże określony element docelowy WebGLFramebuffer lub, jeśli framebuffer argument ma wartość null, wartość domyślną WebGLFramebuffer, która jest powiązana z kontekstem renderowania płótna. Parametry target - GLenum określenie punktu wiązania celu (unsigned long Używane do wyliczeń). Możliwa wartość:
gl.FRAMEBUFFER - bufor zbierający, przechowujący dane dotyczące koloru, alfa, głębi i szablonu, używany zarówno jako miejsce docelowe rysowania, jak i źródło odczytu.
W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:
gl.DRAW_FRAMEBUFFER - gl.draw* używany jako miejsce docelowe operacji rysowania, takich jak gl.clear* i gl.blitFramebuffer
gl.READ_FRAMEBUFFER - używane jako źródło operacji odczytu, takich jak gl.readPixels i gl.blitFramebuffer
Parametr framebuffer - obiekt WebGLFramebuffer do powiązania lub null do powiązania obiektu HTMLCanvasElement lub OffscreenCanvas skojarzonego z kontekstem renderowania. Wartość zwracana undefined. Wyjątki Jeśli nie jest , , lub , gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. target gl.FRAMEBUFFER gl.DRAW_FRAMEBUFFER gl.READ_FRAMEBUFFER.
Zobacz też:
WebGLFramebuffer -