[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.bindRenderbuffer()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
bindRenderbuffer(target, renderbuffer)
Przykłady:
const szer = 400;
const wys = 200;
const canvas = document.getElementById("canvas");
canvas.width = szer;
canvas.height = wys
const gl = canvas.getContext("webgl");
gl.clearColor(0.0, 0.0, 0.0, 1.0);
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT);
const renderbuffer = gl.createRenderbuffer();
gl.bindRenderbuffer(gl.RENDERBUFFER, renderbuffer);
gl.getParameter(gl.RENDERBUFFER_BINDING);
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindRenderbuffer() wiąże dany element WebGLRenderbuffer z celem, którym musi być gl.RENDERBUFFER. Parametry target - GLenum określenie punktu wiązania celu (unsigned long, Używane do wyliczeń). Możliwa wartość: gl.RENDERBUFFER - bufor do przechowywania danych dla pojedynczych obrazów w możliwym do renderowania formacie wewnętrznym. Parametr renderbuffer - obiekt WebGLRenderbuffer do związania. Wartość zwracana undefined. Wyjątki jeśli tak nie jest, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. target gl.RENDERBUFFER.
Zobacz też:
WebGL bindRenderbuffer() -
WebGL createRenderbuffer() -
WebGL deleteRenderbuffer() -
WebGL isRenderbuffer() -
WebGLRenderbuffer -