Helion Bestsellery

50 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Klasyczne i nowoczesne algorytmy z dziedzin uczenia maszynowego, projektowania oprogramowania, systemów danych i kryptografii. Wydanie II
  • Autor: Imran Ahmad
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 89.00 53.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328911079
  • ISBN: 978-83-289-1107-9
Dodaj 50 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Klasyczne i nowoczesne algorytmy z dziedzin uczenia maszynowego, projektowania oprogramowania, systemów danych i kryptografii. Wydanie II do koszyka

Helion Książka Dnia

Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Autor: Nick Bostrom
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 69.00 34.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328903272
  • ISBN: 978-83-289-0327-2
Dodaj Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia do koszyka

bindRenderbuffer()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.bindRenderbuffer()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

bindRenderbuffer(target, renderbuffer)

 

Przykłady: 

 const szer = 400;
const wys = 200;

const canvas = document.getElementById("canvas");

canvas.width = szer;
canvas.height = wys

const gl = canvas.getContext("webgl");

gl.clearColor(0.0, 0.0, 0.0, 1.0);
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT);

const renderbuffer = gl.createRenderbuffer();
gl.bindRenderbuffer(gl.RENDERBUFFER, renderbuffer);
gl.getParameter(gl.RENDERBUFFER_BINDING);

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindRenderbuffer() wiąże dany element WebGLRenderbuffer z celem, którym musi być gl.RENDERBUFFER. Parametry target - GLenum określenie punktu wiązania celu (unsigned long, Używane do wyliczeń). Możliwa wartość: gl.RENDERBUFFER - bufor do przechowywania danych dla pojedynczych obrazów w możliwym do renderowania formacie wewnętrznym. Parametr renderbuffer - obiekt WebGLRenderbuffer do związania. Wartość zwracana undefined. Wyjątki jeśli tak nie jest, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. target gl.RENDERBUFFER.

Zobacz też:
WebGL bindRenderbuffer()
WebGL createRenderbuffer()
WebGL deleteRenderbuffer()
WebGL isRenderbuffer() - 
WebGLRenderbuffer - 


 

Please publish modules in offcanvas position.