Helion Bestsellery

Struktury danych i algorytmy w języku C#. Wykorzystaj potencjał C# do projektowania efektywnych aplikacji. Wydanie II
  • Autor: Marcin Jamro
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 89.00 53.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328918894
  • ISBN: 978-83-289-1889-4
Dodaj Struktury danych i algorytmy w języku C#. Wykorzystaj potencjał C# do projektowania efektywnych aplikacji. Wydanie II do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

bindTexture()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.bindTexture()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

bindTexture(target, texture)

 

Przykłady: 

 const tekstura = gl.createTexture();
gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, tekstura);

const pixel = new Uint8Array([0, 0, 255, 255]);
gl.texImage2D(
gl.TEXTURE_2D,
0,
gl.RGBA,
1,
1,
0,
gl.RGBA,
gl.UNSIGNED_BYTE,
pixel
);

const obraz = new Image();
obraz.onload = () => {
gl.bindTexture(gl.TEXTURE_2D, tekstura);
gl.texImage2D(
gl.TEXTURE_2D,
0,
gl.RGBA,
gl.RGBA,
gl.UNSIGNED_BYTE,
obraz
);

if (zadanie(obraz.width) && zadanie(obraz.height)) {
gl.generateMipmap(gl.TEXTURE_2D);
} else {
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_S, gl.CLAMP_TO_EDGE);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_WRAP_T, gl.CLAMP_TO_EDGE);
gl.texParameteri(gl.TEXTURE_2D, gl.TEXTURE_MIN_FILTER, gl.LINEAR);
}
};

function zadanie(value) {
return (value & (value - 1)) === 0;
}

obraz.src = "dom.png";

console.log(tekstura); // WebGLTexture{}

gl.getParameter(gl.TEXTURE_BINDING_2D);
console.log(gl.getParameter(gl.TEXTURE_BINDING_2D)); // WebGLTexture{}

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.bindTexture() wiąże dany element WebGLTexture z celem punktem wiązania. Parametry target - GLenum określenie punktu wiązania celu (unsigned long Używane do wyliczeń).

Możliwa wartość:

gl.TEXTURE_2D - Dwuwymiarowa tekstura
gl.TEXTURE_CUBE_MAP - Tekstura odwzorowana w sześcian

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości: 

gl.TEXTURE_3D - Trójwymiarowa tekstura
gl.TEXTURE_2D_ARRAY - Dwuwymiarowa tekstura tablicowa

Parametr texture - Obiekt WebGLTexture do związania. Wartość zwracana undefined. Wyjątki Jeśli nie jest , , lub , gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd target gl.TEXTURE_2D gl.TEXTURE_CUBE_MAP gl.TEXTURE_3D gl.TEXTURE_2D_ARRAY.

Zobacz też:
WebGLTexture - 

 

Please publish modules in offcanvas position.