[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]
WebGLRenderingContext.blendColor()
[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]
blendColor(red, green, blue, alpha)
Przykłady:
gl.blendColor(0.2, 0.5, 0.9, 1.0);
gl.getParameter(gl.BLEND_COLOR);
console.log(gl.getParameter(gl.BLEND_COLOR)); // Float32Array [0.20000000298023224, 0.5, 0.8999999761581421, 1]
Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.blendColor() służy do ustawiania współczynników mieszania źródła i miejsca docelowego. Parametry red - GLclampf dla składowej czerwonej w zakresie od 0 do 1. Wartość domyślna to 0. green - GLclampf dla zielonego składnika w zakresie od 0 do 1. Wartość domyślna to 0. blue - GLclampf dla niebieskiego składnika w zakresie od 0 do 1. Wartość domyślna to 0. alpha - GLclampf dla składnika alfa przezroczystość w zakresie od 0 do 1. Wartość domyślna to 0. Wartość zwracana undefined. GLclampf (unrestricted float 32-bitowa liczba zmiennoprzecinkowa IEEE).
Zobacz też: