Helion Bestsellery

Programowanie wspomagane AI. Automatyzacja pracy programisty dzięki ChatGPT i GitHub Copilot
  • Autor: Christoffer Noring, Anjali Jain, Marina Fernandez, Ayşe Mutlu, Ajit Jaokar
  • Zniżka: 40%
  • Cena: 129.00 77.40 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328924253
  • ISBN: 978-83-289-2425-3
Dodaj Programowanie wspomagane AI. Automatyzacja pracy programisty dzięki ChatGPT i GitHub Copilot do koszyka

Helion Książka Dnia

Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki
  • Autor: James Leyte-Vidal
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 59.90 29.95 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328922228
  • ISBN: 978-83-289-2222-8
Dodaj Etyczne łamanie haseł. John the Ripper, hashcat i inne zaawansowane techniki do koszyka

blendEquation()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.blendEquation()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

blendEquation(mode)

 

Przykłady: 

gl.blendEquation(gl.FUNC_ADD);
gl.blendEquation(gl.FUNC_SUBTRACT);
gl.blendEquation(gl.FUNC_REVERSE_SUBTRACT);

gl.getParameter(gl.BLEND_EQUATION_RGB) === gl.FUNC_ADD; // true
gl.getParameter(gl.BLEND_EQUATION_ALPHA) === gl.FUNC_ADD; // true

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.blendEquation() służy do ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa w jednym równaniu. Równanie mieszania określa, w jaki sposób nowy piksel jest łączony z pikselem znajdującym się już w pliku WebGLFramebuffer. Parametry mode - GLenum (unsigned long, Używane do wyliczeń) określające sposób łączenia kolorów źródłowych i docelowych. Musi być:

gl.FUNC_ADD - źródło + miejsce docelowe (wartość domyślna)
gl.FUNC_SUBTRACT - źródło - miejsce docelowe
gl.FUNC_REVERSE_SUBTRACT - miejsce docelowe - źródło

Podczas korzystania z EXT_blend_minmax rozszerzenia:

ext.MIN_EXT - Minimum źródła i miejsca docelowego
ext.MAX_EXT - Maksimum źródła i miejsca docelowego

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:

gl.MIN - Minimum źródła i miejsca docelowego
gl.MAX - Maksimum źródła i miejsca docelowego

Wyjątek jeśli mode nie jest jedną z trzech możliwych wartości, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. Wartość zwracana undefined. Aby uzyskać równania mieszania, wykonaj zapytanie o stałe BLEND_EQUATION, BLEND_EQUATION_RGB i BLEND_EQUATION_ALPHA, które zwracają gl.FUNC_ADD, gl.FUNC_SUBTRACT, gl.FUNC_REVERSE_SUBTRACT, lub jeśli opcja EXT_blend_minmax jest włączona: ext.MIN_EXT lub ext.MAX_EXT.

Zobacz też:
WebGLFramebuffer - 
EXT_blend_minmax - 

 

Please publish modules in offcanvas position.