Helion Bestsellery

Szósty zmysł hakera. O hakowaniu systemów społecznych i przywracaniu sprawiedliwych zasad gry
  • Autor: Bruce Schneier
  • Zniżka: 34%
  • Cena: 54.90 35.69 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328911017
  • ISBN: 978-83-289-1101-7
Dodaj Szósty zmysł hakera. O hakowaniu systemów społecznych i przywracaniu sprawiedliwych zasad gry do koszyka

Helion Książka Dnia

Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków
  • Autor: Piotr Wróblewski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 119.00 59.50 zł
  • Marka: Helion
  • Status: Dostępna
  • Typ: Książka
  • EAN: 9788328393684
  • ISBN: 978-83-283-9368-4
Dodaj Algorytmy w Pythonie. Techniki programowania dla praktyków do koszyka

blendEquationSeparate()

[ Leksykon ] [ JavaScript ] [ Metody ] [ canvas ] [ WebGL ]

WebGLRenderingContext.blendEquationSeparate()

[_] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

blendEquationSeparate(modeRGB, modeAlpha)

 

Przykłady: 

gl.blendEquationSeparate(gl.FUNC_ADD, gl.FUNC_SUBTRACT); 

gl.getParameter(gl.BLEND_EQUATION_RGB) === gl.FUNC_ADD; // true
gl.getParameter(gl.BLEND_EQUATION_ALPHA) === gl.FUNC_ADD; // true

  

Opis:
Metoda WebGLRenderingContext.blendEquationSeparate() służy do oddzielnego ustawiania równania mieszania RGB i równania mieszania alfa. Równanie mieszania określa, w jaki sposób nowy piksel jest łączony z pikselem znajdującym się już w pliku WebGLFramebuffer. Parametry modeRGB - GLenum (unsigned long Używane do wyliczeń) określające sposób łączenia czerwonych, zielonych i niebieskich składników kolorów źródłowych i docelowych. Musi być:

gl.FUNC_ADD - źródło + miejsce docelowe wartość domyślna
gl.FUNC_SUBTRACT - źródło - miejsce docelowe
gl.FUNC_REVERSE_SUBTRACT - miejsce docelowe - źródło

Podczas korzystania z EXT_blend_minmax rozszerzenia:

ext.MIN_EXT - Minimum źródła i miejsca docelowego
ext.MAX_EXT - Maksimum źródła i miejsca docelowego

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:

gl.MIN - Minimum źródła i miejsca docelowego
gl.MAX - Maksimum źródła i miejsca docelowego

Parametr modeAlpha - GLenum określające sposób łączenia składnika alfa przezroczystości kolorów źródłowych i docelowych. Musi być:

gl.FUNC_ADD - źródło + miejsce docelowe (wartość domyślna)
gl.FUNC_SUBTRACT - źródło - miejsce docelowe
gl.FUNC_REVERSE_SUBTRACT - miejsce docelowe - źródło

Podczas korzystania z EXT_blend_minmax rozszerzenia:

ext.MIN_EXT - Minimum źródła i miejsca docelowego
ext.MAX_EXT - Maksimum źródła i miejsca docelowego

W przypadku korzystania z kontekstu WebGL 2 dostępne są dodatkowo następujące wartości:

gl.MIN - Minimum źródła i miejsca docelowego
gl.MAX - Maksimum źródła i miejsca docelowego

Wartość zwracana undefined. Wyjątki jeśli mode nie jest jedną z trzech możliwych wartości, gl.INVALID_ENUM zgłaszany jest błąd. Aby uzyskać bieżące równania mieszania, wykonaj zapytanie o stałe BLEND_EQUATION, BLEND_EQUATION_RGB i BLEND_EQUATION_ALPHA, które zwracają gl.FUNC_ADD, gl.FUNC_SUBTRACT, gl.FUNC_REVERSE_SUBTRACT, lub jeśli opcja EXT_blend_minmax jest włączona: ext.MIN_EXT lub ext.MAX_EXT.

Zobacz też:
WebGL blendEquation() -
WebGL blendColor() -
WebGL blendFunc() -
WebGLFramebuffer - 
EXT_blend_minmax - 

 

Please publish modules in offcanvas position.